✖40✖

581 73 53
                                    

Шяоджун и Хендери лежаха на леглото прегърнати. чернокосия бе положил глава върху гърдите на Шяоджун. Бе затворил очите си и слушаше как сърцето му топтеше, широка усмивка се бе настанила върху лицето му. Шяоджун нежно прокарваше пръсти през косата му.

- Толкова много ми липсваше. - прошепна Хендери . 

- И ти на мен. 

Хендери започна да поставя целувки по гърдите му, постепенно придвижвайки се нагоре към раменете му, които той бе обсипал със смучки. Шяоджун затвори очи и въздъхна потрепервайки.

- Иска ми се да се махнем от тук. - Хендери каза поглеждайки го.

Шяоджун разтвори очи и срещна погледа му.

- Къде ще отидем?

- Където и да е, но не и тук. Това място навява само лоши спомени.

- И просто така ще си тръгнем.

- Да. - засмя се Хендери и го целуна. - Не искам да мисля за миналото ни. Искам да забравим всичко лошо и да продължим напред.

Хендери сля устните им и Шяоджун се разтопи под него. 

×××××××

Дойонг и Джехьон наблюдаваха с престорени усмивки как Тен и Юта се настаняваха на столовете срещу тях.

- Колко хубаво е, че отново се виждаме Юта. - каза с престорена любезност  Дойонг.

- Защо сядаме на маса за четирима? - попита Юта. - Мислех, че...

- Хендери и Янг няма да дойдат. Казаха, че  не им се излизало. Само четирамата ще сме.

Юта кимна и се усмихна леко. това направи впечатление на Джехьон, който продължаваше да подържа милото си и любезно държание.

С напредването на вечерта Дойонг забеляза, че Юта наблюдаваше и него и Джехьон. Явно имаше съмнения. Японеца не го правеше очевидно това да ги наблюдава, но вече след като чернокосия знаеше, че Юта работеше за полицията, беше по-внимателен и предпазлив с него.

- Ще имаме нов преподавател по гражданскоправни науки. - каза Дойонг поглеждайки към Тен. - От другата седмица отново ще караме лекциите.

- Колко е ужасно, че полицията не е открила нищо за него нито за останалите изчезнали.

Тен се изненада, че другите двама бяха повдигнали темата, но реши да не му отдава значение. Надяваше се единствено да не се издадат пред Юта, че знаят за това кой всъщност е.

Killing Stalking | BoyxboyWhere stories live. Discover now