✖21✖

660 83 65
                                    

- Стига де Янги. Така не трябва да се отнасяш към госта. - Хендери се подсмихна. - Поне го поздрави.

Момче гледаше между двамата. Случващото се беше толкова странно. Нещо определено не беше наред и съжали, че бе дошъл.

- Вижте, аз ще тръгвам. Може би ще се видя друг път с ЯнгЯнг. - той понечи да отиде до вратата, но Хендери го спря стисвайки китката му.

- Никъде няма да ходиш глупако! - изкрещя той. - Сега ще си получиш заслуженото, задето си помисли, че можеш да си с Янг.

Хендери го повлече към стълбите. Момчето не спираше да се дърпа, но чернокосия бе по-силен от него и без проблем се справяше с протестите му. ЯнгЯнг ги последва на горе и отиде в спалнята. Видя, че Хендери тъкмо отваряше вратата към мазето и щом го направи, блъсно момчето надолу. Претъркули се по стълбите и се строполи на пода.

- Х-хендери. - гласът на ЯнгЯнг потрепери.

Чернокосия погледна към него през рамо, лицето му безизразно преди подла и плашеща усмивка да се настани върху устните му.

- Какво? Хм, нека позная, искаш да го оставя и да не го наранявам?

- Н-не изпитвам нищо към него.

- Значи наистина си просто курва, щом се натискаш с някой без изобщо да изпитваш нищо.

- Моля те...

Хендери не искаше да слуша повече от хленченето на по-малкия. Хвана ръката му и го задърпа след себе си надолу. Момчето не беше мръднало от пода, но щом видя другите двама да слизат по стълбите започна да пълзи назад.

- Янг, виж колко е жалък. - Хендери обви пръсти грубо около челюстта на по-малкия и го накара да погледне към момчето на пода пред тях.

Той гледаше уплашено, устата му беше разбита, в следствие на бруталното падане и от нея се стичаше кръв.

- Наистина ли щеше да го изчукаш? - попита подигравателно Хендери.

- Не, казах ти, че...

- Престани да лъжеш! - Хендери го зашлеви силно през лицето и Янг замълча.

Стисна очи, опитваше се да спре напиращите сълзи.

- А колкото до теб. - Хендери хвана момчето за ръката и започна да го влачи по пода.

Стигна до един стар и похабен стол и дръпна другия нагоре.

- Седни!

Killing Stalking | BoyxboyWhere stories live. Discover now