✖30✖

638 87 68
                                    

Тейонг седеше пред бюрото в спалнята си и разглеждаше документите, които бе взел със себе си от работа. Беше малко след осем сутринта и първото нещо, което се появи в съзнанието му щом се събуди бе задънената улица, в която се намираха разследванията за последните случаи.

Колкото и да преглеждаше всички доклади, нищо не водеше към заподозрян. А единствения такъв бе толкова невинен, че бе неестествено.

Тейонг погледна през рамо, назад към леглото където Юта все още спеше и отново насочи внимание към разпръснатите листи.

Хендери трябваше да е замесен в всичко това. Нещо му подсказваше, че има общо.

Две ръце се обвиха около кръста му и Тейонг бързо се обърна заставайки лице в лице със сънения Юта.

- Събудих ли те?

Юта кимна.

- Носиш работа вкъщи.

- Знам, че мразиш, но... Не мога да реша случаите и мислех, че тук на спокойствие ще мога да се съсредоточа по-добре.

Юта постави целувка върху устните му.

- Не се натоварвай, ще се справиш.

- В задънена улица съм. Няма нищо, никакви улики. - Тейонг съжали, че бе започнал да говори за това, щом видя безизразното изражение на другия.

До преди три години Юта работеше в полицията като профайлър (психолог-криминалист). Шефът на управлението обичаше да го нарича вроден талант. Истината бе, че Юта сякаш проникваше в съзнанието на престъпниците. Можеше да разсъждава като тях, беше наблюдателен, дори и най-малкото никога не му обягваше. Анализираше хората по поведението, успяваше да доближи до престъпника без дори той да има предсъава, че пред него стоеше полицай.

Но всичко това бе много рисковано и опасно.

По време да един случай преди три години Юта разследваше сериен убиец. Успя да го залови, но не се бе измъкнал невредим. Белега от дълбоката рана още го преследваше, но спомена за случилото се бе по-ужасяващ.

Поради тази причина Юта бе взел решението да се оттегли от поста си и от полицията. Бе уплашен от това, което можеше да се случи в онази вечер и не искаше да рискува.

От тогава Тейонг бе спрял да говори пред него за каквото и да е свързано с полицията.

Killing Stalking | BoyxboyWhere stories live. Discover now