✖31✖

604 85 46
                                    

Продължителния звук от звънеца огласи целия апартамент и събуди Джехьон от дрямката му. Той разтвори очи оглеждайки се объркано. Изправи се бавно, при което учебника, който до сега се намираше върху гърдите му падна на пода. Последното, което си спомняше бе, че беше решил да учи. И наистина бе започнал да учи, но след няколко прочетени реда сънят го застигна и заспа.

Той се изправи и тръгна към входната врата. Отключи и отвори, пред него се разкри широко усмихнатия Тен, който определено бе прекалено ентусиазиран, не знайно защо.

- Джехьон, най-накрая. - той мина покрай него и влезе. - Защо се забави.

- Ами спях. - въздъхна Джехьон, тръшвайки вратата. - По някога си много досаден.

- А ти си мрънкало.

Тен влезе в хола и се настани на дивана. Погледа му попадна върху учебника на пода, при което се засмя.

- Ясно, защо си спял. - той вдигна учебника и го хвърли върху малката стъклена маса пред него. - Аз също заспивам всеки път като тръгна да чета тази простотия.

- Даже до половина страница не можах да стигна. - Джехьон се настани до него.

- Както и да е. Дойдох да ти предложа довечера да излезем.

- Ние и без това щяхме да излизаме. Можеш да дойдеш с нас.

- Само тримата ли ще сме?

- Не. - Джехьон го погледна извинително. - Хендери също ще дойде, доколкото разбрах с някой приятел. Знам, че сигурно след като се разделихте...

- Не, няма проблем. - прекъсна го Тен. - Аз също ще доведа някой.

- Кой? Познавам ли го.

Тен се замисли. С Джехьон се познаваха от доста време и нямаше как да го излъже, че Юта му е приятел.

- Наскоро се запознах с едно момче.

- Значи, си забравил Хендери вече. - Джехьон поклати глава. - Нали много го харесваше?

- Да, но той ме заряза, така че. - Тен се намръщи. - А и не е нищо подобно с това момче. Просто е доста приятен и мисля, че може да е добър приятел.

Все още се чувстваше гадно за случилото се, най-вече заради ужасното държание на Хендери. До сега не го бе виждал такъв. Винаги бе толкова мил.

- Дже, купих ти... - Дойонг се спря на прага на стаята държейки голяма картонена кутия с пица. - О, Тен, не знаех, че ще идваш.

Killing Stalking | Boyxboyजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें