✖26✖

629 87 8
                                    

Хендери стоеше и не помръдваше от мястото си. Не можеше да остави Тейонг насаме с ЯнгЯнг. Съмняваше се, че Янг би го издал, по-скоро се тревожеше от факта, че може би Тейонг щеше да заподозре нещо от държанието му.

- Хендери, остави ни. - Тейонг го гледаше изпитателно.

- Няма да ви оставя в коридора. Отидете в хола, аз ще отида в кухнята.

- Добре, така да бъде.

- Янги заведи го в хола. - той се обърна към светлокосия, който го гледаше изплашено.

ЯнгЯнг кимна и Хендери му се усмихна, в следващия момент скъси разстоянието между лицата им и го целуна. По-малкия се изненада от действието на другия, но му отвърна.

- Обичам те, Янги. - прошепна той срещу устните му.

ЯнгЯнг усети как сърцето му започна да препуска. Хендери му каза, че го обича. На него. Този път не говореше за друг.

Хендери се отдели и мина покрай него, отивайки в кухнята.

Янг все още абсолютно в шок от случилото се, бавно тръгна към хола следван от Тейонг.

Тейонг вече не беше особено сигурен, че ще изкопчи някаква информация от ЯнгЯнг. Не и след видяното. Съдейки по това, че Тен му каза как Хендери го не заряза, го навеждаше на мисълта, че Хендери явно просто разиграва и двамата. Интуицията му го караше да мисли, че Хендери сигурно лъже и използва ЯнгЯнг, като се има предвид как по-малкия се държи около него. Бе забелязал някаква тревожност. Янг дори не смееше да погледне Хендери, така сякаш се страхуваше.

На Тейонг му хрумна идея. Може би трябваше да използва различен подход, за да изкопчи информация от светлокосия.

- Виж ЯнгЯнг, няма да овъртам. Знам, че Хендери е виновен за изчезванията.

Янг замръзна на място. Възможно ли беше? Хендери му каза, че няма откъде да разберат.

А и защо ако знае го разпитваше? Не би ли трябвало просто да арестува Хендери?

Той реши да послуша Хендери. Трябваше само да отрича и да не ги издава. Пък и нямаше начин да остави да отведат Хендери в затвора. Той тъкмо му бе казал, че го обича. Толкова дълго бе копнял за това.

- Хендери не е направил нищо. - заяви той.

- ЯнгЯнг не лъжи.

Killing Stalking | BoyxboyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora