Hiç değişmeyen bir güne yine annemin sesi ile uyanmıştım.
Annem: Miin hadi kalk kızım...Miiin hadiii
Ben: Tamam kalkiyoruuum
Lavaboya girdim ve günlük rutinimi tamamlayıp odama geçtim bir şeyler giyip çantamı hazırladıktan sonra masaya oturdum
Annem: hadi acaleedin geç kalıcaz yine.
Herzaman ki yavasligimla yiyip kapıda beklemeye başladım.
👣👣👣👣👣👣👣
Okula gidince hic arkadaşım olmadığından kitap okumaya başladım. Kitap okumak bazen huzur versede çoğunlukla sıkılıyordum.
Hoca sınıfa girince selamlasip derse başladı. Uğraşacak arkadaşım olmadığından derslerle ilgileniyordum ve bu biraz iç acıtıcıydı.
👣👣👣👣
Okul bitiminde otobüs ile eve vardım.
Kapıyı açtığımda babamın sesini duydum. Babam niye evdeydi ki?
Annemle oturmuş konusuyolardi. Annemin halinden anlaşılacağı kadarı ile kötü bir şey olmuştu.Odama geçip okuldan dönünce yaptığım şeyleri halledip. Nam'ı kucağıma aldım ve annemin yanına geçtim.
Ben: Bir sıkıntı mı var baba? Neden eve erken geldin.
Bir süre cevap vermeyip anneme baktı sadece.
Babam: Min hani diyordum ya .. işte yüksekte olanlar ilk çıkarılır diye...
Lütfen baba lütfen işsiz olamazsın
Babam: Issiz kaldım vee artık nasıl gecinicez bilmiyorum.
Ben: Nasıl yaaaa. Baba napıcaz biz ev çocuklar, bebek Nam. Iş bulamaz mısın?
Durumumuz çok kötü değildi ancak iyide değildi. Aylik kirayi, faturalari ve ev ihtiyaclarini odeyince elimizde pek bir sey kalmıyordu.
Nadiren pikniğe çıkar veya lunapark tarzı yerlere giderdik. Bu hicbir zaman benim için bir sıkıntı olmadı. Ben hep olanla yetinmeyi biliyordum ve bu yüzden sıkıntı etmiyordum. Kardeslerim biraz ac gozlu olsada yapicak bir sey yok.
Babam hep 'Elinizde olan sey , her zaman en iyi seydir' derdi.
Babam: Tamam sakın ol kızım. Biliyorsun bu zamanlar iş bulmak çok zor bir iki yere sordum artık cevap bekliycez ama o zamana kadar napariz bilmiyorum.
Ben: Ben part-time işte çalışabilirim.
Annem: Olmaz son senen birde işle uğraşamazsın
Bae: Ben çalışabilirim.
Bae ye burukca gülümsedim. O daha 15 yaşındaydı. Ve yaşıtlarına gore daha kısa ve malesef pısırıktı.
Bir gün daha geçti ve hafta sonu oldu.
Babam kapıdan eli ensesinde ve sıkıntılı gözüken bir ifadeyle geldi.Babam: Mina anneni de çağır konuşalım.
Kafamla onayladım ve mutfakta bulaşıklarla uğraşan annemi çağırdım
Odaya geçip oturduk. Nam beni çekiştirince Bae ye bağırdım
Ben: Baeeee al şunu.
Bae: Uff tamaam.
Nam'dan kurtulup babama soran gözlerle baktım.
Babam:Ona yakın yer gezdim. Fakat bir değişiklik yok malesef.
Annem: Eee napıcaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~PJM~ ❄(TAMAMLANDI)❄
FanfictionNeden yazdığımı sorguluyorum -_- Gülmek, zaman geçirmek ve kafayı bulmuş yorumlarda eğlenmek için buyrun ilk bölüme alalım sizi. Başlangıç: 26.10.2019 Bitiş: 27.12.2019