1. Kitap - 1. Bölüm

49.2K 1.3K 291
                                    

Dünya üzerinde başka hiçbir şeyden nefret etmediğim kadar tadından nefret ettiğim ilacımın suyun içerisinde erimesini izledikten sonra nefes almamaya özen göstererek bir dikişte hepsini içtim. Boğazımdan aşağıya inen ilacın tadı yüzümün buruşmasına neden olurken Lisa'nın sesi kulaklarımda yankılanıyordu.

"Hadi ama ! Buna beraber gitmeliyiz, lütfen. Lütfen! Lütfen! Lütfeen!" derken gözlerini her zamanki gibi büyüterek babasının üzerinde her zaman işe yarayan ve birkaç tomar paranın avucuna geçmesini sağlayan yavru köpek bakışını yapıyordu.

"O bakışın bende işe yaramayacağını biliyorsun Lisa" derken yüzünü diğer tarafa doğru ittirdim.

"Çok acımazsın." Derken dilini çıkardı ve telefonunda olan davetiyedeki bilgileri yüzüncü kez okumaya başladığında bundan kaçışımın olmayacağını çoktan anlamıştım.

"Tamaam, tamam babamla konuşurum."

Üzerime atlayarak beni nefessizlikten boğarken ne kadar iyi bir arkadaş olduğumdan, hatta bir aziz veya melek olduğumdan bahsediyordu. Dün akşam nelerle uğraştığımı bilseydi, gerçekten böyle düşünmeye devam eder miydi diye merak ediyordum.

Dün avcılar kurulunun toplantısı vardı ve artık yeni bir çağa geçişimizin kana susamış avcılarla ortaklaşa hareket edeceğimizden bahsettiklerinde, duyduklarıma inanmakta zorlanmıştım. Önüne gelen tüm kadınları ve çocukları hiçbir suçları olmaması rağmen kılıçtan geçirerek hayatlarına son veren bu cani toplulukla beraber çalışmamız imkansızdı.

Hele ki bize yardımcı olan kurtların bu kararı duyduklarında bir daha yüzümüze bakmayacağına adım gibi emindim. Belirli zamanlarda kurtların temsilcileri ile avcılar kurulu görüşür; insanlara ve kurtlara tehlike arz eden, sürülerden dışlanan veya kana susamış grupların yerlerini, sayılarını belirtirdi. Böylelikle iki tür arasında uzun zamandır süregelen barış korunuyordu. Taa ki dün akşam ki toplantıdaki alınan kararlardan sonra.

Bu toplulukta bir kaos etkisi yaratmıştı, son dönemlerde kasabada meydana gelen ölümlerin nedeninin ne olduğunu hepimiz biliyorduk. Polisler özellikle genç kızları hedef alan bu katilin bıraktığı yara izlerinden yola çıkarak vahşi bir hayvan olduğunu tahmin ederken biz bunun bağlılığı olmayan genç bir erkek olduğunun farkındaydık.

Bu kasabada önceden de bu olaylar yaşanmıştı, bu nedenle hem avcılardan hem de kurtlardan yüzlerce genç yaşam son bulmuştu. Bu katliamın son bulmasının gerektiğini gören atalarımız yüzyıllar önce asil kanlar bir görüşme yaparak barış yapmaya karar vermiş ve bu kan gölünü durdurmuşlardı. Yüzyıllardır süre gelen barış, geçen hafta konsey liderinin kızının cesedinin ormanda bulunmasıyla birlikte sona erdiğinin sinyalini vermişti.

Cesedi tanınmayacak bir halde bulan bekçiler hemen kasaba şerifini çağırarak durumu belirtmiş, incelemeler sonucu kızın cesedinin bulunduğu yer de dikkate alınarak bunun bir vahşi hayvan saldırısı olduğu kayıtlara geçmişti. Bu son birkaç ay içerisindeki beşinci saldırıydı, kızı çok iyi tanımıyordum ancak sevdiğin birisinin eksikliğini hissetmenin ne demek olduğunu bilirdim.

Lisa partiye gelirken uymamız gereken kuralları tekrar tekrar okurken oldukça heyecanlı görünüyordu. Ancak son olaylardan sonra babamın bu partiye gitmeme izin vereceğinden emin değildim. Üstelik on sekizinci yaş günümün ne kadar özel geçeceğini belirten sürprizler hazırladığını söyledikten sonra aynı gün tüm akşam bir başkasının evinde olmama kesinlikle sıcak bakmayacaktı. Lisa sanki aklımdan geçenleri okurcasına:

"Belki de izin alman için konuştuğunda yanında olmalıyım. Babanın doğum günlerini beraber geçirmeniz hakkında ne kadar sıkı olduğunu biliyorum." derken koluma dokundu. "Ama iyi yanından bakalım." Derken gözleri parladığında tekrardan partiden bahsedeceğinden emindim. "Sen doğuştan vahşisin! Kim cadılar bayramında doğar ki !" derken çoktan ayağa kalkmış odanın etrafında dönüyordu.

DOKUNULMUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin