12. Kapitola🎤

1.4K 118 4
                                    

Ještě chvíli jsme v obýváku kecali, ale pak se kluci rozhodli někam zajít. Já jsem i přes své nutkání jit s nimi mus zůstat doma a učit se na zkoušku. Taky by to mohli někdy zkusit.

„Kam vůbec jdete, kluci?" zeptal jsem se, protože mi zatím neřekli žádný plán jejich cesty.

„To je tajné, Kooku. Ale určitě ti něco doneseme."

„Jo. Děkuji. Tak ahoj."

„Ahoj. Vrátíme se až později večer zřejmě. Takže nezamykej."



Na to jsem jen zakýval na souhlas a šel se obouvat. Vzal jsem si všechny věci a vyrazili jsme. Ale po chvíli jsme se stejně rozdělili, protože já šel směrem domu a oni se vydali směrem k jejich záhadnému místu.

Nakonec jsme šel pěšky domů, protože jsem dneska neměl vůbec náladu na to se mačkat v přeplněném buse.



Když jsem zrovna zahýbal za roh jedne budovy, všiml jsem si, že na druhé straně ulice stojí ten kluk s modrými vlasy, co mi dal nebo půjčil tu tašku.

Teď mám možnost mu ji vrátit. Počkal jsem, až nepojedou žádná auta a přeběhl jsem cestu přímo před něj.

On se na mě podíval a opět měl roušku přes obličej. Ale překvapenost v jeho očích nešla přehlédnout.



„A-ahoj. Jen jsem ti přišel vrátit tu tašku, co jsi mi půjčil," objasnil jsem mu a z batohu vytáhl úhledně poskládanou tašku. Ještě včera v noci jsem si ji pro jistotu sbalil, kdybych ho náhodou potkal a hele.

„Jo. Aha. Děkuji, ale můžeš si ji nechat. Jsem rád, že jsem ti mohl pomoct," odpověděl mi a zřejmě se usmál.

„Aha. Tak moc děkuji. T-tak ahoj," Otočil jsem se a chtěl odejít. Jenže on mě chytil za ruku a otočil mě směrem k němu.


„Jen. Připadáš mi milý, tak jsem ti na lísteček napsal své telefonní číslo. Byl bych moc rád, kdyby si mi napsal i to své."

Počkej. Neříkali náhodou, že to je slavný Kim Taehyung? Ale chce moje číslo, takže pochybuji, že by byl. Asi mu ho dám.

Utrhl jsem kousek z toho papírku, co mi dal se jeho číslem, a napsal jsem na něj to své.





Dobré raaaano.

Určitě jsem si užili hezky víkend. Tak ať máte ještě více štěstí ve školách a v pracích.

I love youuuuuu😍😍😍😍😍

𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)Kde žijí příběhy. Začni objevovat