Zatlačil jsem do dveří a vešel do tiché místnosti. Krásná vůně se vznášela ve vzduchu a já byl mile překvapen čistotou, která byla zřetelná hned na první pohled.
Postavil jsem se ke skoro poslednímu pisoáru a rozepnul si poklopec. Byl jsem zrovna uprostřed své akce, když se v celé místnosti zhasla světla.
Vystrašeně jsem se rozhlédl, ale jelikož mé oči byly zvyklé na denní světlo, viděl jsem pouze tmu. A malé okno vedle mě, které bylo zatažené žaluziemi a ještě k tomu polepené fólií pro případné pozorovatele z venku, mi opravdu nepomáhalo. Nedopadalo zde téměř žádné světlo.
„To vypadl proud nebo co?! Zkusíte prosím rozsvítit?!" promluvil jsem do místnosti a doufal, že mezitím někdo přišel a zachrání mě z téhle tmavé situace.
„Nevypadl, Jungkookie." sdělil mi hlas těsně vedle mě a já povyskočil a okamžitě otočil na druhou stranu. Srdce mi strašně rychle bušilo a cítil jsem ho v každém kousku svého těla.
„Taehyungu, vystrašil si mě! Proč vůbec zhasínáš!" pozeptal jsem se ho naštvaným hlasem, když jsem nebyl schopný ani vidět pisoár přede mnou.
„Abys mě konečně poslouchal." odpověděl mi na to a já cítil jeho horký dech na svém krku. Musel stát strašně blízko za mnou. Přesvědčil jsem se o tom, když položil své ruce na mé boky a jemně je začal mačkat mezi prsty.
„Taehyungu, co to děláš!" otočil jsem se pohotově a strčil do něj. Pak jsem si uvědomil, že mám stále lehce stažené kalhoty a kdyby nebyla zhasnutá světla, měl by krásný výhled na můj penis.
Začal jsem se otáčet zpátky zády k Taehyungovi, když on mě bleskově chytil za péro a silně mě celou dlaní zmáčkl.
„Jungkooku, chtěl jsem to udělat po dobrém, ale nedáváš mi jinou možnost." zavrčel a bolestivě masíroval moji chloubu ve své ruce.
„A-au, b-bolí to. P-přestaň." hekal jsem bolestivě a snažil se vymanit z jeho sevření, které se zdálo pevnější, než jsem čekal.
Taehyung stiskl povolil a začal přejíždět po celé mé délce. Palcem pokaždé pomalým pohybem přejel po mé špičce a já už cítil vzrušení v partii, které se právě věnoval.
„T-taehyungu, nech toho! Z-zaprvé tu někdo může p-přijít a zadruhé t-to s tebou nechci dělat." snažil jsem se zachovat zdravou mysl a rozhodl se mu vzdorovat. Dneska prostě s ním nic mít nebudu. Už tohle je moc.
„A odkdy jsem tě přestal vzrušovat, Jungkookie?" zeptal se se svým typickým úchylným podtónem a znovu mě silně zmáčkl dvěma prsty u kořene mého údu.
„A-ach. Od té doby, c-co jsem zjistil, že mácháš péro i v nějaké couře." dostal jsem ze sebe a pevně se ho chytl za ramena. Bylo mi jasné, že začínám prohrávat a to jsem v žádném případě nemohl dopustit.
Za ramena jsem si ho více přitáhl k sobě a provokativně nasál jeho spodní ret mezi své nadýchané růžové polštářky. Tma mi dodávala na sebevědomí, jelikož mě nechávala vidět pouze obrys jeho postavy a tím pádem jsem unikal všem jeho pohledům.
Chvíli jsem jeho ret olizoval svým jazýčkem a jemně stlačoval zuby a poté ho nechal opět na svobodě. Slyšel jsem Taehyungovo hluboké a zřetelné povzdechnutí a bylo mi jasné, že začíná mít problém v kalhotách.
Dlaněmi jsem z ramen pomalu sjížděl po jeho pažích až ke dlaním, kde jsem si s ním na chvíli propletl prsty. Měl strašně dlouhé prsty, ale nechtěl jsem se zrovna tímhle tématem v tuto chvíli zabývat, takže jsem své ruce přesunul na jeho boky a začal je jemně hladit.
Taehyung jednou rukou držel mé péro a druhou měl položenou těsně nad mým zadkem, že se články prstů jemně dotýkal mého pozadí. Avšak ani jednou rukou nepohyboval a já to pochopil jako signál, že nechal vedení v tuto chvíli na mě.
Více jsem se k němu přitiskl a naprosto jasně cítil jeho napěchované kalhoty, které se otíraly o můj lehce ztvrdlý penis. Jen jsem se ušklíbl, i když to Taehyung nemohl vidět, a sesunul se na kolena.
Rukou jsem přejel po jeho bouli a jemně ji promnul v dlani.
„O kurva~, Jungkooku. Jestli já tě nevzrušuju, tak ty mě kurevsky moc~." zavzdychal Taehyung hlasitě a jeho hlas se nesl místností s početnou ozvěnou, což tomu dodávalo zvláštní atmosféru.
Rukama jsem se přesunul na jeho zadek a několikrát ho zmáčkl v ruce. Nikdy mě Taehyung nenechal si pohrát, takže tohle byl pro mě jako dar z nebe a já si ho náramně užíval. Dotýkal jsem se ho, jak nejvíce mohl, a snažil se užít jeho těla.
Taehyung jemně začal kroutit boky a kalhotami se vždycky otřely o mé rty. Začínal být evidentně dost nadržený a snažil se na to jít ještě pomalu. Tak to má ale smůlu.
Chytl jsem jeho boky a donutil ho přestat s pohyby. Roztáhl jsem mu nohy co nejvíce od sebe a zase začal mnout jeho bouli celou svou dlaní a poté pouze mezi prsty a takto to opakoval úctyhodnou chvíli. Taehyung pravidelně s mými pohyby vzdychal a jasně si to náramně užíval.
Já využil jeho roztažených nohou a podlezl ho na druhou stranu za jeho tělo. On si díky té slasti, kterou jsem mu přinášel, ničeho nevšímal a dál spokojeně vzdychal.
Dřepěl jsem za jeho zadkem a rukou jsem mu stále přejížděl po jeho tvrdém péru. Už mě to přestávalo bavit, takže jsem se to rozhodl ukončit. Potichu jsem si jednou rukou zapnul poklopec. I když to šlo vážně těžce, nakonec se mi to povedlo.
Několikrát jsem ho ještě podráždil a když se jeho hlasitost nápadně zvýšila, okamžitě jsem jeho péro pustil a tichými kroky odešel ze záchodů a nechal ho tam napospas osudu. Však si to zasloužil.
Na chvilku jsem se postavil za zavřené dveře a přiložil ucho k chladnému dřevu.
„Jungkooku? Jungkooku, jsi tu?" slyšel jsem jasně z druhé strany a sám pro sebe jsem se vítězně usmál. Snad si po tomhle zapamatuje, že si se mnou nemá zahrávat.
Chvíli jsem tak poslouchal, když v tom jsem si všiml nějakého muže, který se přede mnou zastavil a divně mě pozoroval. Jen jsem se na něj rozpačitě usmál a uvolnil mu místo, aby mohl projít na záchod.
Ještě jednou jsem se pro sebe usmál a vydal se za Luhanem.
Užij si to, Taehyungu.
Snažila jsem se vyhovět oběma skupinám čtenářů, takže doufám, že se vám to líbí. 😂😂😏😍
Přeji vám krásný večer. 😍❤
ČTEŠ
𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)
Fanfiction[-Dokončeno-] Jeon Jungkook, kluk, jenž má svou primitivní skupinu s přáteli z vysoké školy. Chtěli by získat větší ohlas nejen v jejich městě, ale v celé zemi, či dokonce i ve světě. Jednoho dne se střetne s osobou, která mu bude z nějaké části vel...