„Trpělivý.... " zopakoval jsem a uznale zakýval hlavou.
„Nechci se teď hádat. Přišel jsem ti říct, že se do té soutěže už neuvidíme. Budu muset odjet."
„Aha. To jsi mi mohl i napsat."
Zvedl jsem se že židle a vzal si chleba do ruky. Rozešel jsem se pryč z kuchyně do pokoje, neboť by Luhan zase nedával, že nejsem oblečený a nasnídaný.
„Ale já tě chtěl vidět." zakřičel na mě a já se zastavil.
„Ale stejně ti nestojím ani za tvůj pohled." dodal si ještě pro sebe potichu.
Já ho ale slyšel. Chtěl jsem začít argumentovat a hádat se s ním, aby konečně pochopil, jak se cítím. Ale radši jsem se znovu rozešel.
Nemá to cenu.
Vešel jsem do pokoje a zabouchl dveře. Otevřel jsem skříň a sedl si na postel.
Vždycky mám plno nápadů, ale dneska fakt nevím, co si mám vzít na sebe.
Chvíli jsem přemýšlel a nakonec vyhrála ta nejjednodušší varianta.
Bílé volné triko s černými riflemi.
Prostě klasika.Stejně chceme už začít zkoušet tanec, takže pro mě pohodlné a ideální.
Začal jsem se svlékat, když jsem zaslechl tlumené hlasy.
Jediné co jsem rozuměl bylo 'Jungkook' a 'líto', jinak to byly jenom nějaké divné zvuky.
Zase se baví i mě.
Pak jsem uslyšel zabouchnutí dveří a následné ticho.
Asi odešel.
Už oblečený jsem vyšel z pokoje a měl jsem lepší náladu.
Chtěl jsem jít do kuchyně, ale periferně jsem si všiml Luhana, jak sedí na sedačce, když jsem procházel okolo.
Zastavil jsem se a rozhodl se posadit vedle něj.
Díval se na nás oblíbený kanál s celebritami.
„Rychle, sedej. Budou mluvit o Kim Taehyungovi." začal Luhan strašně rychle mluvit a tahal mě za triko na sedačku.
„Jojo. Stalo se něco?" zeptal jsem se zvědavě. Snad mu nic není.
„Ne. A teď sedej a poslouchej."
„No jo."
Furt tam mluvili o nějaké holce z nějaké skupiny, když to konečně přišlo.
„Nyní vám přinášíme zajímavé informace o Kim Taehyungovi....."
ČTEŠ
𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)
Fanfiction[-Dokončeno-] Jeon Jungkook, kluk, jenž má svou primitivní skupinu s přáteli z vysoké školy. Chtěli by získat větší ohlas nejen v jejich městě, ale v celé zemi, či dokonce i ve světě. Jednoho dne se střetne s osobou, která mu bude z nějaké části vel...