86. Kapitola

1.1K 112 89
                                    

Odložil jsem telefon na stůl a hlavu si položil do dlaní.

„Co se stalo? Řekl, že si je můžeme nechat, že?" zeptal se Luhan s jiskřičkami v očích.

„Jo. Řekl, že je to dárek a že si je máme určitě vzít na to příští vystoupení." odpověděl jsem mu a usmál se. 

„Já ti říkal, že si je máme vzít, blbče." zasmál se Luhan a dal mi pěstí do ramene.

„Ježiš jo. Příště ti budu věřit, Luhanku." oplatil jsem mu bouchnutí a též se začal smát.


Luhan jen zakroutil hlavou a zvedl se židle. Šel k ledničce, když v tom se ozvalo znovu zazvonění zvonku.

„Doufám, že už je to jídlo. Protože jestli to nebude jedlé, tak už fakt budu zabíjet." zabrblal si Luhan a změnil směr rovnou do předsíně ke dveřím.

Já mezitím opatrně vložil obleky zpět do krabice a opatrně ji celou odnesl do svého pokoje. Ještě dnes večer se o tom budu muset zmínit klukům.

Nakonec si je tedy chci vzít do dalšího kola. Nevím, jestli ještě někdy budu mít šanci si tak krásný oblek někam vzít.

Obleky jsem rozložil na stůl a krabici nechal na zemi. Zbytečně by tu nahoře zabírala místo. Všechno jsem hezky uhladil a upravil a vydal se zpět za Luhanem, který by už zřejmě měl mít konečně naši objednanou večeři. 

„Je to už ta večeře?" zeptal jsem se hned po tom, co jsem vešel do kuchyně.

Luhan měl v ústech celý jeden kousek pizzy a sýr měl po celé puse. Na odpověď mi tedy jen zakýval hlavou a jedl dál.

„Tak dík, že jsi mi to řekl, ty pažravče." zakroutil jsem hlavou a sedl si vedle něj.

Přitáhl jsem si k sobě krabičku s nudlemi a též se začal ládovat.

Nikdy jsem nevěděl, že tak obyčejné nudle mohou být tak výborné. Hladovění mi evidentně nesvědčí. Příště si s sebou vezmu do krabičky oběd.




Je to vážně zvláštní.

Načetli se mi přečtení u tří kapitol, ale asi od 77. kapitoly pořád vidím nulu.

Asi nějaký výpadek. Doufám, že to co nejdříve zprovozní. 😂😭😅


Snad se vám líbí kapitoly a vyhovuje vám vydávání po sudých hodinách.

Někdy udělám vydávání po lichých, abych uspokojila i čtenáře, kterým se toto vydávání moc nehodí.

Vím, že to má takové kouzlo, když kapitoly čtěte hned co vyjdou. Taky to znám. 😂😂😍😍



A ještě mám na vás prosím poslední dotaz.

Neznáte nějaké super Vkook nebo Yoonmin příběhy?

Klidně od začínajících autorů. To mi vůbec nevadí. Jen nemám moc co číst. 😂😂

Děkuji za komentáře.

I love youuu😍😍😍

𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)Kde žijí příběhy. Začni objevovat