79. Kapitola

1.1K 116 26
                                    

S kluky jsme si sedli do nejbližší restaurace.

Objednali jsme si šampaňské a hned si připili. Tohle si určitě zaslouží oslavu. To není každodenní věc, postoupit do dalšího kola talentové soutěže.





„Už víme, co budeme předvádět pozítří?" zeptal jsem se ve chvíli ticha, kdy jsme každý byli ve vlastním vnitřním světě.

„Já si myslím, že bychom měli zůstat u zpěvu. Ale vybrat si nějakou píseň, kterou zpíváme už delší dobu i na zkoušce. Nějakou z našeho normálního repertoáru." ozval se Sehun.




„Ale teď je problém jakou. Máme v podstatě dva dny na přípravu. Kdybychom měli ještě upravovat píseň a choreografii, tak to nemáme nejmenší šanci stihnout." vyjádřil jsem svůj názor a kluci se na mě podívali a souhlasili.

Nemůžu uvěřit, že jsme se dohodli. Většinou jeden z nás má nějaký jiný nápad nebo úplně jiný názor. Pak je to celkem divoké a těžké vybrat nebo se dohodnout na jedné věci.




„Co navrhuješ, Kooku?"

„Nejlepší by byla zřejmě píseň určená přímo pro 4 osoby s ne moc náročnou choreografií." opřel jsem se o židli a trošku sjel dolů pro větší pohodlí. Začal jsem uvažovat nad písní.



„Máte nějaké návrhy na píseň? Zapíšu je a pak si vybereme nejlepší. Nebo se se shodneme už teď?" zeptal se Chanyeol a ze stojánku vytáhl jeden čistý žlutý obrousek sloužící v tomto případě jako papír k zápisu.






„Kluci, mě napadlo hodně písní, ale co zkusit House of Cards? Na zpěv to je dobré a choreografie k tomu snad žádná ani není. Jenom budeme stát u mikrofonů a depresivně se tvářit." navrhl Luhan a pokrčil rameny.

Luhane?! Ty mě chceš zabít?! Nebudu zpívat další píseň od BTS. Už teď to bylo trapné tam před Kim Taehyungem tančit jeho choreografii a ty chceš ještě nějakou depresivní nebo smutnou píseň?! On se úplně pomátl.




„Já nechci další píseň od BTS. Už teď to bylo dost divné a trapné. Diváci a porotci si budou myslet, že to děláme schválně kvůli tomu, že tam je Kim Taehyung." začal jsem hned protestovat.

Mohli by taky někdy dát na můj názor.

𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)Kde žijí příběhy. Začni objevovat