110. Kapitola

1K 96 67
                                    

Vytáhl jsem si kuchařku ze skříňky, která se nachází úplně v dolní části kuchyňské linky. Luhan nepoužívá kuchařky, takže byla lehce zaprášená.

Odfoukl jsem co nejvíce prachu a knihu položil na stůl. Zavřel jsem oči a náhodně ji otevřel na nějaké stránce s nějakým pokrmem.

Přečetl jsem si kompletní recept a poté se pustil do hledání ingrediencí a do vaření.










„Ježíš, Kooku. Co děláš? Proč vaříš? A proč kuchyň vypadá jak po výbuchu atomovky?" přišel do kuchyně Luhan a vystrašeně se díval na tu spoušť po celé kuchyně a taky na mém oblečení.

„Co asi, Luhane. Vařím."

Luhan přistoupil blíže ke stolu s položenou otevřenou kuchařkou a začal si prohlížet dané jídlo.

„A proč sis, ty blbče, vzal jeden z těch těžkých receptů? Ono to je seřazené podle obtížnosti, víš? A když si to otevřeš za polovinou knihy, tak to je jeden z těch obtížných." plácl se Luhan do čela a ukázal mi, jak je kniha členěna do různých částí.




„Víš co, dej mi to, prosím tě. Už jsi to zkusil, tak to radši dodělám. Ty se zajdi osprchovat." začal mi brát vařečku z ruky a strkal mě z kuchyně pryč.

Jako upřímně, už mě to trošku přestávalo bavit, takže jsme za to rád.










S sebou do koupelny jsem si vzal pouze ručník, neboť je ještě brzy odpoledne, takže pyžamo ještě není potřeba.

Vzal jsem si s sebou i telefon a v koupelně rozsvítil displej. Nechal jsem si ho před tím v pokoji, takže jsem neměl ponětí o tom, zda mi někdo píše.



Taehyung:
Babyboy~

Taehyung:
Daddy má teď čas

Me:
Ale já ne

Taehyung:
Hmm~

Taehyung:
Ale daddy se neptal

Me:
I tak jsem ti odpověděl

Taehyung:
Babyboy, nezlob

Taehyung:
Daddy tě potrestá~

Me:
Tak ať 😏

Taehyung:
Jen počkej~




Položil jsem si telefon s přečtenou Taehyungovou zprávou na poličku u zrcadla a rychle se vysprchoval.

Vytřepal jsem si všechny dropky a kousky jídla z oblečení a hodil ho do pračky.

Jak tak přemýšlím, tak Luhan je takový muž v domácnosti. Dělá skoro všechny ženské práce. Alespoň to nemusím dělat já.






Jenom jsem chtěla říct, že teď možná budou kapitoly vycházet možná méně. MOŽNÁ 😂😂😂

Protože už tenhle příběh chci dopsat, i když to bude ještě na hodně kapitol, ale budu si je zkoušet předepsat a poté vydávat.

Takže kapitoly budou, ale nevím jak, kdy. 😂😂😍😍

𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)Kde žijí příběhy. Začni objevovat