100. Kapitola

1.1K 105 114
                                    

Přišel jsem do naší menší předsíně a uviděl vedle dveří položenou vcelku malou krabici. Nebyla nějak zabalená, byla pouze oblepená izolepou.

Vzal jsem ji do ruky a lehce s ní zatřepal. Podle zvuku bych řekl, že v ní bylo evidentně dost věcí.

Zamknul jsem se v pokoji a položil krabici na postel. Abych se přiznal, tak jsem měl trochu strach, když Taehyung chtěl, abych si ji rozbalil o samotě.




Vzal jsem se stolu nůžky a opatrně začal rozřezávat lepicí pásku na vrchu krabice. Byl jsem strašně zvědavý, ale jelikož je to od již známého pana Kima, tak v ní může opravdu cokoliv.

Odložil jsem nůžky zpátky na stůl a krabici opatrně otevřel.

No to si děláš prdel!




Teď bych potřeboval zajít do kostela, ale to se až moc bojím, že bych zkazil i ten kostel.

Tady už ani svěcená voda nedokáže pomoct.



Sáhl jsem do té krabice a postupně vytahoval všechny věci, které byly schované v téhle kartonové věci.

Vibrátor, pouta s růžovým plyšem, několik malých bičíků se střapečky, kondomy s jahodovou příchutí a dva lubrikanty.

Pane Bože. To je debil.




Me: Taehyungu!
Ty. Ses. Posral.

Taehyung:
Dostal jsi balíček?😏

Me:
Co s tím mám asi tak dělat?
Kam to mám asi tak dát?

Taehyung:
No nevím, kam bys to chtěl dávat. Ale půjde to tobě krásně do zadečku. A ty ostatní věci taky využijeme. 😏

Me:
Taehyungu!
Vždyť bydlím s Luhanem.
Kam to mám asi tak schovat?!

Taehyung:
Neboj se.
To ještě není to nejlepší.

Me:
Taehyungu!
Co ještě máš?!

Taehyung:
To nejlepší mám já v kalhotách. 😏

Me:
Pane Bože!
Kdy se z tebe stal
takový perverzák?!

Taehyung:
Od té doby, co jsme
si to rozdali v té uličce. 😏

Me: ...





Povzdechl jsem si a všechny věci si ještě jednou prohlédl. Měl jsem z nich divný pocit. Ještě nikdy jsem během sexu nepoužíval nic takového. Jako kondomy jo, ale třeba na pouta jsem v životě nepomyslel.




Všechny ty hračky a věci jsem naskládal zpátky do krabice a bezpečně ji schoval co nejdále pod postel.

Teď ještě vymyslet, co řeknu Luhanovi.







Bože. 😇😇😇😇

Vidíte taky to krásné číslo?
100. Kapitola? 😂😂😂😂😂😂

Doufám, že se líbí.

Mějte hezky den a některým ještě dobré ráno. 😍😍😇😂

𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)Kde žijí příběhy. Začni objevovat