94. Kapitola

1.5K 114 68
                                    

„Bože, Jungkooku~. Strašně mě to tvé vzdychání vzrušuje." pověděl mi šeptem a pomalými polibky se dostával zpět k mému rozkroku.

Jeho horký dech mě šimral na mé citlivé kůži a dělal ji ještě rozpálenější.






„T-tae~. Dělej už něco sakra." propletl jsem si prsty v jeho hustých hnědých vlasech a natlačil si jeho hlavu k rozkroku.

„Kurva Jungkooku, co jsem říkal o těch rukách." odpověděl přísným dominantním hlasem a zaryl prsty do mých stehen.






„P-promiň, ale asi se zblázním. Prosím~."

Připadal jsem si strašně trapně. Ještě nic neudělal a já mu tu vzdychám jako nějaká děvka.

Polkl jsem a zavřel pusu. Snažil jsem se zklidnit svůj dech.

Začal jsem se pomalu zvedat do sedu.







„Ne, králíčku. Neboj se." pověděl mi milým hlasem a zatlačil mi do hrudi, abych si lehl zpátky.

Několikrát mi jemněji zmáčkl stehna a poté mi začal pomalu přejíždět po mé viditelné erekci.

Byl to tak jednoduchý a přesto intenzivní dotyk.

Zaklonil jsem hlavu a zavzdychal jsem. Snažil jsem se co nejvíce svým rozkrokem natlačit k jeho ruce.








„Kurva. Jsi tak nádherný, Jungkooku. Už to nevydržím."

Vyšplhal se ke mně zpátky nahoru a celý na mě nalehl.

Začal mě dravě líbat, naše jazyky se proplétaly a já ho hladil po zádech a tlačil, co nejblíže k sobě.

Naše naběhlé rozkroky se o sebe třely a já Taehyungovi vzdychal do úst během našich dravých polibků.


Taehyung položil ruce na můj poklopec a začal mi ho rozepínat pěkně pomalým tempem.

Zachytil své dlouhé prsty za lem mých kalhot a líným tempem mi je začal stahovat.









„Oh fuck, máš tak nádherný stehna, Jungkooku."

Kalhoty odhodil někam do prostoru pokoje a začal se věnovat mým stehnům.

Nasával mou kůži mezi své rty a tvořil jasně viditelné značky, které ihned zpečetil polibky.

„Kurva, Taehuyngu. Co nechápeš na tom, že to nemáš prodlužovat." řekl jsem přísným hlasem a více ho zatahal za vlasy.







„Jungkooku!"

„Já vím. Ruce." odpověděl jsem mu poraženě a ruce položil nad hlavu.

„Řekl sis o to, Jungkookie. Snažil jsem se být jemný, abych tě nevyplašil, ale to už je teď pryč. Tak si pak nestěžuj, že tě něco bolí."

Hrubě mě otočil na břicho a stáhnul mi boxerky. Sedl si mi těsně nad zadek a naklonil se k mému uchu.







„Mhhhm~. Jsi tak sexy, když jsi submisivní a ležíš tu skoro bezmocně pode mnou." zavrčel svým hlubokým hlasem.

Na chvíli se postavil a sundal si kalhoty. Odhodil je a roztáhl mi nohy.



Vzal své dva polštáře a strčil mi je pod břicho.

Rozhodně teď musí mít perfektní výhled na můj zadek.

Začal jsem se červenat. Zabořil jsem svůj obličej více do posledního polštáře, který mi nechal, a snažil se na to nemyslet.







𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)Kde žijí příběhy. Začni objevovat