140. Kapitola

1.6K 115 117
                                    

„Jsi roztomilý," zasmál se Taehyung a zmáčkl mi tváře. Na vyšpulenou pusu mi dal rychlý polibek a s úsměvem své obě ruce obmotal okolo mého pasu a zpátky mě přisunul blíže k němu.

„Taehyungu! Proč jsi mě nepustil?" optal jsem se ho vážným hlasem a zamračil se. Dělal jsem uraženého a snažil se mu dát najevo, že to byla vážně jedna z nejtrapnějších chvil.

„Protože by to stejně jednou viděl. A navíc o nás ví, tak proč se skrývat?" zašeptal a položil svou horkou dlaň na mou tvář. Jemně mě pohladil a pomalu přiložil své rty na ty mé. Začal s nimi ladnými pohyby hýbat a přidával jazyk.







Jelikož jsem si myslel, že jsme chvílí pomalých polibků už prošli, tak jsem zrychlil a přidal na divokosti a provokativnosti. Ruce jsem mu přiložil na boky a začal postupně vytahovat jeho tričko a odhaloval jeho bezchybnou kůži. Dlaněmi jsem mu přejížděl přes hrudník a triko zachytil až u jeho krku a dal ho na stranu, aby mi nepřekáželo.

Chtěl jsem dále pokračovat, ale Taehyung mě silně chytl za boky a vysadil si mě na svůj pas. Rukama sjel na má stehna těsně pod zadek a jemně mi je začal pomačkávat. Opatrně se postavil a já se ho chytil za ramena. Kalhoty mi pomalu začaly padat, jelikož jsem je měl stále pouze do půlky zadku. Nějakým způsobem mi je stáhl ke kolenům a znovu své ruce přesunul zpět na místo. 

Dlaněmi mě hladil a prsty vklouzl pod mou látku boxerek a začal bříšky hladit můj zadek. Procházel prázdným bytem a na chvíli se odpojil z polibku. Vycítil jsem šanci a vhodnou chvíli a tričko mu sundal a úplně a odhodil ho někde po cestě. Jazykem jsem se dotkl jeho ramena a vytvořil si od něj vlhkou cestičku až k jeho oušku, kde jsem mu položil rychlý polibek a poté se vrátil zpátky na krk. Jemně jsem nasál jeho kůži mezi své rty a několikrát ji skousl a přejel po ní jazykem.









Taehyung pouze tlumeně vzdychl a celými dlaněmi vjel pod mé spodní prádlo a silně můj zadek promnul. Nečekal jsem to a nechtěně jsem se mu zakousl do krku větší silou, než jsem sám chtěl. Oddálil jsem se a měl v plánu se omluvit, ale překvapil mě jeho hlasitý vzdech a zamručení. Ušklíbl jsem se a otisk mých zubů navlhčil jazykem a několikrát políbil.

Taehyung mě zády přitlačil na dveře, které byly pouze přivřené, a tím je otevřel. Nakonec mě k nim úplně natiskl a znovu mě začal zběsile líbat a jazykem se i před mou obranu nakonec probojoval až do mých úst. Nesouhlasně jsem zamručel a pevně ho chytl za vlasy. Několikrát jsem ho za ně zatahal, ale hned potom jsem se jimi začal prohrabávat a hladit ho. 







Ještě nějakou dobu jsem byl natlačený na dveřích, ale začínalo mi to být nepříjemné na má záda. Nespokojeně jsem se pohyboval a více se natlačovat k Taehyungovi, který mi zřejmě začal rozumět a více mě na sebe natiskl. Přenesl rovnováhu a rozešel se se mnou směrem do místnosti. Rychle jsem vykopl nohu a stihl ještě bouchnout do dveří, které se nakonec, díky Bohu, zabouchly.

Pevněji jsme obmotal nohy okolo jeho pasu a nehodlal se ho pustit. Taehyung nohou shrnul peřinu směrem k čelu postele a zády mě položil na měkkou matraci. Byla to taková úleva vůči hraně stolu v kuchyni a poté dveřím od mého pokoje. Hlasitě jsem vydechl a začal se jazykem probojovávat do Taehyugové pusinky. 







Chtěl se ze mě zvednout, ale já omotal ruce okolo jeho krku, nohy zpevnil okolo jeho pasu a zmáčkl ho v náznaku, ať se ani neopovažuje se ode mě vzdalovat. Taehyung byl nade mnou na všech čtyřech a jednu ruku položil na mou tvář. Začal mě hladit a pomalu se zvedat. Jelikož se mu nepovedlo moji pozornost úplně odvést, nohama jsem ho více kolem boků zmáčkl a donutil ho si na mě nalehnout. Taehyung se uchechtl do polibku a na minimální vzdálenost se ode mě odtáhl.

𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)Kde žijí příběhy. Začni objevovat