42. Kapitola🎤

1.3K 115 7
                                    

„Jasně. Vezmu to na a univerzitu a hrdě s tím půjdu rovnou za Kimem a zeptám se ho, jestli má rád Kamasútru. Co si o mně sakra pomyslí Luhane?!" zeptal jsem se ho, mezitím co se on znovu prolamoval v kolenou smíchy.

„Jsem rád, že se alespoň bavíš," podotkl jsem, než jsem odešel do svého pokoje.



V pokoji jsem za sebou zavřel dveře a posadil se na postel stále s knihou v ruce.

Co kdybych do ní jen na kousek nakoukl? Vždyť se to nikam nedostane a nikdo nic nebude vědět.

Chvíli jsem jen mačkal vazbu a přebal knihy. Mám se podívat? Jsem strašně zvědavý.

Otevřel jsem knihu na a náhodné stránce a začal ji hltat pohledem. Zastavil jsem se na obrázcích.






Tohle někdo zvládne? Vážně tyhle až ukrutnosti někdo praktikuje? Vždyť to musí být blázen, ten kdo toto provádí. Vážně si polámou všechny kosti v těle.

Vždyť ty nohy máš někde za zády a ruce za její hlavou, mezitím co svou pusou ji nějak divně uspokojuješ.



Vždyť ta kniha je na hovno. Je to pro páry ženy a muže a k tomu láme tělo. Nevím, co s tím budu dělat.

Radši jsem tu šílenost odložil.



Lehl jsem si na postel a začal se protahovat.

Co mám teď dělat?! Je tu taková nudaaaa?!


Všiml jsem si zablikání telefonu kvůli příchozímu oznámení.

Líně jsem se natáhl pro telefon a odemkl ho.

Kim!






Kim:
Ahoj

Me:
Ahoj Kime.

Kim:
Co teď děláš?

Me:
Mám jednu otázku,
na kterou bych se chtěl zeptat,
ale je hodně zvláštní.

Kim:
Jen se ptej

Me:
Ehm.......

Me:
Znáš Kamasútru?

Kim:
Samozřejmě

Me:
Viděl jsi ji někdy?

Kim:
Samozřejmě

Me:
Máš ji doma?

Kim:
Nemám

Kim:
A teď se chci ptát já.

Kim:
Proč se na tohle ptáš?

𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)Kde žijí příběhy. Začni objevovat