98. Kapitola

1.1K 115 133
                                    

Ten den jsme nakonec s kluky zkoušeli vše potřebné na zítřejší vystoupení. Několikrát jsme si House of Cards zazpívali a vymysleli k této písni nějaké jednoduché kroky, abychom byli sladění a nebyli jako hejno pomatených ptáků někde na náměstí.

Nejhorší pro mě na té písni je, se tvářit tak vážně a depresivně. Vždycky jsem se podíval, jak se tváří kluci a přišlo mi to strašně směšné, že jsem pak už nebyl schopen dále zpívat. A ještě k tomu když se tam na mě bude civět Taehyung. Bože ochraňuj mě.

Ještě jsme si s kluky dohodli, kdo bude mít jaký oblek. Bylo ohledně toho pár konfliktů, ale nakonec jsme udělali nějaké kompromisy a na všem se úspěšně dohodli.



A zrovna když jsem vylézal z vany, tak se ozvalo oznámení z mého telefonu. Ten dotyčný má štěstí, že jsem si ho dnes s sebou vzal i do koupelny, za účelem poslouchání nějaké té hudby.



Kim:
Jungkookie~

Me:
Ano, Taehyungu?

Změnil/a jste přezdívku
z Kim na Taehyung

Taehyung:
Potřebuji pomoc~

Me:
Počkej, Taehyungu.
Jsem mokrý.

Taehyung:
Oh Bože~
Ty už jsi mokrý,
a to já jsem ještě
nic neudělal.

Me:
Taehyungu!
Teď jsem vylezl z vany.

Taehyung:
A pošleš mi fotku? 😏

Me:
Taehyungu! Ne!
A s čím si chtěl pomoct?

Taehyung:
Jungkookie~
To je právě to
s čím chci pomoct. 

Me:
Pane Bože!
Taehyungu!

Taehyung:
Bože~. Jak pořád říkáš mé jméno. Právě jsem si vzpomněl na dnešní dopoledne a můj problém se zřejmě ještě zvětšil.

Me: ...

Taehyung:
Myslel jsem, že když jsme se už docela sblížili, tak že bys mi mohl pomoct. Měl bys z toho mít radost, že se obracím na tebe a ne na moji ručku pomáhačku.

Me:
Ach Bože.
A co po mně chceš?

Taehyung:
Nějakou hezkou fotečku? 👅💦

Me:
Pane Bože.
Do čeho jsem se to zase namočil.

Me:
Mám jen fotky z tréninku ze studia ještě před prvním vystoupením.

Taehyung:
To je jedno, pošli co máš.
Bože. Bolí to!

Me:

Me:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Taehyung: Kurva~





Ještě jednou jsem si prošel celou konverzaci a pak spadl zády na postel. Pane Bože. Co se to právě stalo.

Právě si asi nade mnou honí Kim Taehyung. A já mu vážně poslal fotku. Ježíši.

Začal jsem se usmívat jako blbec a ani nechápal proč. Strašně mi to polichotilo a zároveň jsem měl uvnitř sebe divný pocit.

Odložil jsem telefon na stůl do nabíječky a spokojeně se chystal do postele.

Vykonal jsem veškerou večerní hygienu a ulehl do svých krásných příjemných peřin. Tak moc mi vždycky po náročném dní chybí.

Chvíli jsem se uveleboval a poté konečně propadl do spokojeného a ničím nerušeného spánku.



O můj Bože.

Právě jsme se koukala a je tu skoro 60k přečtení, skoro 7k hvězdiček, 2k komentářů a právě má příběh 100 části.

Moc vám za to děkuji a strašně si vážím vaší podpory. Občas mi kapitoly připadají jako naprosté blbosti a poté si přečtu komentáře a dívám se na hvězdičky a moje nálada se zvedne o 200%.

Tak kdyby náhodou někdo chtěl, tak klidně přídávejte hvězdičky, protože mi tím děláte strašnou radost. 😍😇

Kdyby se cokoliv dělo, tak mi můžete napsat do komentářů. Ráda si je i zpětně pročítám a vždycky mi udělají velkou radost a strašně mě motivují psát pořád dál a dál. (I když to tak občas nevypadá.😂)

Klidně mi můžete dát follow, nebudu vůbec proti a také mi tím i častokrát vykouzlíte úsměv na tváři. 😍😇

Prostě a jednoduše, jsem strašně moc ráda za všechny hvězdičky, přečtení, komentáře i follow.

Moc vám za to děkuji a doufám, že se vám stále příběh líbí.

I love youuu a užívejte si krásný večer. I když tady u nás venku prší, tak mě to alespoň uklidňuje. 😍😍😂😂

𝐌𝐲𝐬𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 (𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤, 𝐕𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲)Kde žijí příběhy. Začni objevovat