Prihlúpa

67 0 0
                                    

Ako sa sála plnila ľudmi . Menil sa aj vzduch v nej ,bol stále teplejší a priam nasiaknutý vôňou kvetou . Hlavne ľalie rozvoniavali, lepšie povedané smradili najviac . Už som začínala cítiť miernu bolesť hlavy . Pretvaruj sa to dáš. Povzbudzovala som sa neustále . Na tvári som mala úsmev od ucha k uchu . Moja tanečná kartička bola preplnená , nečudo medzi tou bielou som vyčnievala.

Neustále som bola na parkete a tancovala o dušu  . Z toľkých partnerov som si nezapamätala ani jedno meno  .Ich tváre sa mi zlievali  . Tuším že aj niečo hovorili ale ja som to nevnímala, len som sa prihlúple usmievala a kývala hlavou . Pre boha určite si o mne mysleli že som slaboduchá . Môj posledný partner ma odviedol z parketu k miestu kde sme sedeli .To ma už ale hlava bolela tak strašne že som začala hľadať záchranu .

Teta nikde ani Beka .Tak nič musím si poradiť sama .Zrak mi padol na pootvorenú terasu . Presne, čerstvý vzduch mi určite pomôže. Opatrne som vstala a ešte opatrnejšie šla k dverám .Sotva som stála vonku ovanul ma jemný vánok .Za mojím chrbtom znela hudba ktorá mi vdaka bolesti trhala bubienky . Možno ked sa prejdem po záhrade tak mi to skôr prejde . Zišla som po kamenných schodoch a po štrkovej cestičke kráčala dalej od sály. 

Prekliate ľalieWhere stories live. Discover now