Liečba

71 0 0
                                    

Milica prišla do hodiny .Spoločne sme ho očistili a nanovo ošetrili.

"Pani viac pre neho nemôžme spraviť ."položila mi dlaň na rameno

Odhrnula som si uvoľnený prameň za ucho ."Bude žiť?"

"Je to v jeho rukách .Nechám vám tu odvar proti horúčke a liečivu masť. Neviem ako dlho to potrvá rana je zanietená. "Smutne sa zahľadela na Filipa "Ja ale musím ísť čakajú ma další ľudia."

"Dakujem ti za pomoc .Postarám sa o neho."

A tak sa aj stalo .Po celé tri noci sužovali Filipa horúčky .Blúznil a metal sa. Museli sme ho priviazať. Kričal ,nariekal alebo len nehybne ležal. To bolo ešte horšie.

"Zabila si ho .Ty za to môžeš!"

Prebralo ma z driemot .Hned som siahla na jeho čelo .Vymenila som obklad a vzala odvar .Chcela som mu ho opatrne naliať do úst .Zdrapil moju ruku a  silne ju zovrel.

"Tvoj milenec mu prerezal sedlo a on sa zabil. Zabila si ho mama."

"Filip upokoj sa .To som ja Elena." prihovárala som sa mu .

V hlave mi šrotovalo. Postupne som si to dala do kopy. Jeho otec nezahynul nešťastnou náhodou. Bol zavraždený. Nakoniec sa mi podarilo mu podať liek a on upadol do tvrdého spánku .Zviezla som sa vedľa neho a tiež zaspala.

Jeho stav sa postupne začal zlepšovať. Konečne sme ho mohli odviazať. Teploty už neboli tak časté dokonca sa občas aj prebral a zjedol zopár lyžíc vývaru. Po týždni už bolo isté že sa z toho dostane. Poverila som jeho komorníka aby sa o neho staral. Ja som šla za mojím synom.

Prekliate ľalieWhere stories live. Discover now