minik bir hikaye

3.5K 246 27
                                    

1893
"Yeni Dünya olarak efsanelerde adı geçen bu evren monarşik yönetimi esas almıştır. Bizim dünyamız gibi bölünmüş ülkeler gibi değil tek bir ülkedir.
Kral göğsünde bir dövmeyle doğar. Bu onun karakteri ve krallığını nasıl yöneteceğini simgeler. Kral ve kraliçenin sadece ilk çocuklarında dövme bulunmaktadır.
Aynı şekilde kraliçe ise boynundan başlayıp omuriliği boyunca süren bir dövme ile doğar. Efsaneye göre ömürleri insan ömründen daha uzundur. Yaklaşık olarak 1000 yıldan fazla.

Antik Roma çağında ölümsüzlüğü ya da ebedi gençliği isteyen binlerce insan Yeni Dünya'nın girişini aramış ama asla bulamamıştır.
Antik Romalılar bu girişin bir kemerden olduğunu düşünüyormuş.
Yeni keşfedilmiş Roma kasideleriyle Yeni Dünya yeniden gündeme düşmüş durumda. Uzun süre önce unutulmuş bir efsaneydi aslında.
Günümüz dünyası koşullarından çok daha iyi durumda olan Yeni Dünya yüzyıllardır insanlığın en merak ettiği efsane olarak geçmektedir."

Papazın anlattığı her bir cümleyi dikkatle dinleyen Mark başını yasladığı elinden kaldırıp yanındaki haylaz çocuğa bakarak konuşmaya başlamıştı.
"Peki efsaneye göre son kral nasıl bir dövmeyle doğmuş?" Arkadaşının babası 'kovulmuş papaz' hafif bir gülüşle masasının üzerindeki kitapları çantasına koyarken bakışlarını iki çocuğun üzerinde gezdirdi.
"Cennet kuşu."

Aranyhid • markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin