Hissettiğim ağrılar ile gözlerimi açtım. Başım acayip derecede ağrıyordu. Sanki ben en son partideydim. Hızlı bir şekilde kalktım ve üzerime baktım. Bir erkek badisi. Hayır hayır hayır...öyle bişey...berk nerdeydi. Banyonun kapısının açılması ile berk çıktı. Üzerinde eşofman takımı vardı. Bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
"Ben dün geceyi hatırlamıyorumda korktum biraz." Masumca gülümsedim. Berk beni süzdükten sonra gelip sıkıca sarıldı.
"Korkma." Kulağıma ses tonunun en mükemmeliyle fısıldadı. Bende kollarımı bedenine doladım. Kokusunu içime çektim. "Şey...dün gece bişeyler" sözümü bölen onun bedenini benden ayırması oldu. "Hayır. Sen çok istekliydin ama bu anlardan sonra sabah uyandığında şok yaşamanı istemem." Gülümseyip dudağına minik bir öpücük bıraktım. "Düşünceli şey seni." Koşarak banyoya ilerledim kapıyı kapatıp duşa girdim.
Bornozumu üzerime geçirip banyonun kapısını açtım. Artık içki kokmuyordum şükür. Berk yatakta uzanmış telefonuyla oynuyordu. Beni fark edince telefonunu komidinin üzerine bıraktı. "Saat kaç?" Diyebildim. Ayağa kalkıp yanıma doğru geldi ve elini belime doladı. "Hmm vişne en sevdiğim." Galiba duş jelinden bahsetiyordu. Boynuma yaklaşması ve elinin bornozumun ipinde gezmesi beni ürpertiyordu. Ellerimi göğüslerine koydum. Birinin onu durdurması gerek. "Berk saat kaç?" "Saat mi? Boşver biz zamanı durduralım hadi gel." "Berk mervelerin düğünü var. Hazırlanmalıyız." Elleri belimi bıraktı. Benden uzaklaşınca yüzünde üzgün bir ifade vardı. İlerleyip telefonunda saate baktı. "Saat 14:43" ne hazırlanmak için toplam 1 saatim vardı. Koşarak dolaba gittim. "Berk bir saatim var inanmıyorum sana. Nasıl hazırlanayım ben." "Öykü sakin ol ve otelin kuaförüne in. Kızla oradalar." Üzerime eşofmanlarımı geçirdim. Elbisemide aldım. Tam çıkacakken berkin bana baktığını fark ettim. "Ne oldu?" "Hiç hadi in." Kapıyı açıp dışarı çıktım.
Saçlarımın bitişinden sonra morun ve grinin arasında bir ton olan ojelerimin kurumasını bekliyordum. "Eee merve bu gece büyük gece ne yapacaksın. Teslim olacak mısın?" Dedi sude. Merve utanmış olmalı ki yüzünü öne eğdi. Sonra bir anda bana baktı. "Öyküüü anlat bakalım berk ile hafıza kaybından sonra nasıl birlikte oldum?" Şimdi sıra bendeydi. Hafifçe kafamı eydim. "Kızlar tamam yeter." Diye çıkıştı ilayda.
Odaya çıktım. Berk odada değildi. Onlar onurun yanına gitmişlerdi. Tuvalete girip üzerimi giyindim.
Banyodan çıktığımda hazırdım. Berkte tam karşımdaydı. Beni süzdü ve sonra dudağına öpmem için işaret etti. Yaklaşıp dudağına kısa bir öpücük kondurdum. "Vişne kokusuna ne oldu?" "Parfüm sıktımda." "Sıkma. Vişne güzel." "Ta-tamam"
Salona indiğimizde berk ile bizimkilerin yanına gittik. Kızlar ile mervenin yanına gitmek için ayrıldık. Odanın önüne geldiğimizde bir erkek bana elini uzattı. "Öykü? Naber ya?" Kimdi bu? "Kimsiniz?" "Tanımadın mı görkem ben es-" yanıma sudenin gelmesi ile görkem denen çocuk sözünü böldü. "Kızım kocan çağırıyor gitsene." Görkeme gülümseyip berkin yanına ilerledim.
Merve ve onur dans pistine ilerlerken aklımda görkem denen çocuk vardı. Kimdi o? Berkin elini bana uzatması ile ona boş boş baktım. "Hadi öykü dans edelim." Anlamış gibi kafamı sallayıp elini tuttum. Dans pistine ilerlerken görkem ile göz göze geldik. Hemen kafamı çevirdim. Berkin göğsüne yasladım. Müziğin eşliğinde kendimizi bıraktık. "Berk ben biriyle tanıştım." Kafamı göğsünden ayırdım. Bana soran gözlerle baktı. "Burda biriyle tanıştım." "Kimmiş o?" "Beni tanıyormuş öyle dedi." "Eee öykü kimmiş o." "Şey görkem diye biri. Sende tanıyor musun?" "Öykü nerde şu an o bebe?" "Hemen sağımızda bizi izliyor." Sen ilaydanın yanına git geliyorum." Pistin ortasında tek başıma kalmıştım. Berk ise görkem denen çocuk ile dışarıya ilerliyorlardı. Bende durur muyum? Bende onlar görmesin diye arkadan yavaş yavaş ilerledim.
"LAN HAYVAN HERİF KIZ SENİ SEVMİYOR NİYE SÜREKLİ ÇIKIYORSUN KARŞISINA. EVLİ O EVLİ BAK." Berk görkemin yüzüne birkaç yumruk attı. Sonra görkem onun yüzüne yumruk atacakken berk ve görkemin arasına girdim. İkiside beni beklemiyormuş gibi şaşkın şaşkın bana bakıyordu. "Berk onur bekliyor." Berkin elinden tutup içeri soktum. Otelin küçük odalarından birine girdik.
"Kim bu görkem?" Berk kafasını yere eğip konuşmadı. Yüzünü avuçladım. "Tamam sormayacağım. Gidelim hadi." Meraktan ölüyordum. Kapatalım demiştim ama hala düşünceliydim. Bulacaktım illaki. Merve ve onurun yanına gidip hiç bişey olmamış gibi gülmekte zordu ama...
Ayaklarım topukludan kıpkırmızı olmuştu. Sadece merveler sudeler ve ilaydalar kalmıştı. Büyük masada oturup değerlendirme yapılıyordu. Onurun öne atlaması ile herkes odasına doğru yol aldı.
Ayakkabılarımı elime aldım ve berkin kapıyı açmasını bekliyordum. Çok acayip yorgundum. Kapının açılması ile ilk berk girdi sonra ben. Berk birden eli ile kapıyı kapatıp beni kapıya yasladı. "Özledim." Fısıldıyordu. Hala ışığı açmamıştı. "Çok yorgunum berk." Sesim babasına isyan eden bir kız gibi çıkmıştı. Berk düğünde terlediğim için bağladığım saçlarımı açtı. Boynuma kafasını gömüp derin derin nefesler aldı. "Hmm azda olsa vişne." Sesi uykudan yeni uyanmış gibi çıkmıştı. Belimimden tutup kendine bastırdı. Erkekliğini hissediyordum. Kafası hala boynumdaydı. Eli yavaş yavaş yukarı çıkarken sırtımda kapı ile buluştu. Bir bacağını bacak arama koyup baskı uygulamaya başladı. Bu tahrik ediciydi. Birden odanın içini fermuar açma sesi doldurdu. Fermuarımı açıyordu. O anda elbisem yere düştü. Kendisi benden ayrıldı ve ceketini çıkardı. Kıravatını gevşetti. Gömleğinin ilk iki düğmesi açtı ve bana yaklaştı. Beni gene utanma duyguları feth etmişti. Elini vücudumda gezdirdi. Bu beni huylandırıyordu. Ayağı gene bacak arama girince kıpırdandım. Dudaklarıma yapışınca nazikçe öpüyordu. Bende onun gömleğini sıktım ve kendime çektim. Kafamı avuçlamıştı. Özenle ve aralıksız öpüyordu. Bir anda beni kucağına aldı bu dudaklarımızın ayrılmasına neden oldu. Yatağa ilerleyip beni yatırdı ve ağırlığını vermeden üzerime çıktı. Kafasını boynuma koydu ve öpmeye başladı...
Gözlerimi açtığımda hava yeni aydınlanıyor olmalıydı. Berk uyanıktı ve beni izliyordu. Ona sinirli bakışlar attım. "Ne oldu?" "Bu güzel vücudu görmek güzel." Utanmıştım. Çünkü dün geceden sonra kalkacak halim olmadığı için öylece yatmıştım. "Gece gece karanlıkta hiç bişey görememişim. İyiki senden önce uyandım." Kafama kadar çektiğim yorganı yavaşça açtım. "Berk utandırma beni." "Tamam tamam bişey demedim. Gel bakalım duş alalım." Kasıklarım çok acıyordu. Berk aktında eşofmanı ile kalkıp yorganı çekmeye çalıştı. Bense tuttum. "Hadi öykü utanma. İlk sevişmemiz değil." Yorganı bıraktım ve çıplak vücudumun ortaya çıkmasına izin verdim. Berk beni kucağına alınca ellerimi boynuna doladım. Uykum hala vardı. Çok yorgundumda. Duşa kabinin içine girince soğuk suyun etkisi ile kedime geldim.
Canlar. Vote basın emeğe karşılık. Biraz geç oldu ama af edin. Yorum yapın. Bu arada ilk 3 soruya cevap vericem. Kitap hakında çok bilgi vermemeye çalışacağım ama siz sorun ilk 3 soru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesindeki Kızlar 2 |Tamamlandı|
ChickLitErkek lisesindeki Kızlar'ın ikisidir. Hayattaki tek şeyim oydu. Ama onu kaybedeli tam altı ay olmuştu. Borası için gitmişti. Kendi canını hiçe saymıştı. Ama artık borada yoktu. Kaçıralı galiba beş ay oldu. Sadece bir ay sonra kim tarafından kaçı...