Multimedya: Öykü'nün elbisesi.
Can Bonomo, Tastamam
Apar topar Türkiye'ye dönmüştük. Ama çocukları Merve ve Onur'a bırakmıştık. Bizimle olmaları onlar için çok tehlikeliydi. Şu an geldiğimiz eve daha önce gelmemiştik sanırım. İlk kez geliyordum çünkü. Ev iki katlıydı ama küçüktü bu yüzden korumalar evi daha iyi şekilde koruyordu.
Ve Berk...; o çok endişeli. Tam barıştık dediğimiz anda bir şey çıkıyor, bana bir şey olacak diye...
Odanın kapısının tıklanması ile hepsinden arındım. "Gel" komutunu verdikten sonra içeri Salih girdi. (Berk'in en sadık adamı)
"Yenge, müsait misin?" Zaten girdin birde soruyor musun? Kafam ile onayladım. Tam önümde dikildi. Ellerini de önünde birleştirdi.
"Abi gelince bir partiye katılacakmışsınız yenge." Parti mi? Kafam ile onaylamam ile Salih odadan çıktı. Katılmak doğru muydu? Berk öyle düşünüyorsa doğrudur, öyle değil mi? Yataktan kalkıp dolabın başına geldim.
Yırtmaçlı bir elbise seçtikten sonra duş aldım. Banyonun kapısını açar açmaz Berk belirdi önümde. Sıkıca sarıldığım bornoza biraz daha sarıldım. Korkutmuştu.
"Korkuttun!" Dedim yüksek çıkan sesim ile. Elini belime koyup bir süre başını boynuma gömdü. Boynumdan başını kaldırmadan öncede öpmeyi unutmadı.
"Korkmuş mu benim güzel karım." Hala nikah kıyamamıştık. Hepsi Ahmet denen şeyin suçuydu.
"Çocuklar ile konuştun mu?" Aslında üzüldüğümü belli etmemek adına sormuştum ama bu bizi daha çok üzecekti.
"İyiler." Dedi sıkıntılı sesi ile. Belimdeki elini çekmişti.
"Ahmet'den haber var mı?" Dedim gerginliğe gerginlik katarken.
"Yok." Dedi yatağın kenarına otururken. Eli ile üzerimi işaret etti.
"Hazırlan çıkalım." Parti tamamen aklımdan çıkmıştı.
"Partiye gitmemiz doğru mu? Yani Ahmet," Sustum... Konuştukça batıyordum çünkü... Berk her şeyi planlamıştır, bir sıkıntı çıkmayacak.
Giyinme odasında üzerimi giyindim. Saçlarımı salık bıraktım ve az bir makyaj yaptım. Odanın içine çıktığımda Berk üzerine kareli siyah bir takım elbise giymişti. Beni görünce biraz yaklaştı ve elini belime koydu.
"Partide kaza çıkacağa benziyor." İma ettiği şeyi anlıyordum ama napalım Allah vergisi güzellik.
Saatler sonra partinin olacağı yere geldik. Berk her yere adamlarını koymuştu. Kokteyl tarzı bir mekandı burası. Bayağı kalabalıktı. Birkaç adamın ve iki kadının olduğu bir masaya geçtiğimizde sohbet başlamıştı bilene.
Çakma sarışın ama tatlı olan kadın üzerimdekini gösterdi, "Kırmızısı bende vardı bunun." Dedi komik tonda. Hafif tebessüm ettim, "Zümrüt yeşili tercihim." Dedim kısık sesle. Esmer kadın kahkaha atarak konuştu, "Berk Bey de iyi hatun seçmiş!" Dedi vücudumu işaret ederek cevap vereceğim sıra belime konulan el engel oldu.
"Gel hayatım." Dediğini yapıp başka bir masaya ilerledik. İlerlediğimiz sıra Berk kulağıma üfleyerek konuştu. "Tüm gözler sende ne yapacak bu sırılsıklam aşık adam?" Hafif kıkırdayıp ona döndüm. "Tüm gözlerde sende ne yapacak bu sırılsıklam aşık kadın?" Bu dediğimin üzerine dudağıma kısa bir öpücük bıraktı ve başka masanın erkekleri ile konuştu.
Bu masadaki kadınlar diğerlerine göre daha iyimserdi. Küt saçlı olan konuştu. "Ah, merhaba Öykü'cüm hakkında çok şey duydum tanışmak bu güneymiş demek." Ne duymuş olabilirdi ki? "Hımm... demek bu güneymiş." Bu sözümden sonra esmer beyaz tenli konuştu, "Onu boşver de gün yapıyoruz kadınlar arasında senide aramızda görmek isteriz." Kafamı tamam anlamında salladım. "Berk ile konuşurum, size ulaşırım." İkisi de bu sözümden sonra sevinmişe benziyordu.
Partinin bitmesine az kalmıştı ve benim ayaklarım kırılmak üzereydi. Parti boyunca o masadan ötekine uçmuştuk resmen. Az kişi kalmıştı. Diğer masadaki Berk'in yanına ilerledim.
Kulağına yaklaştım, "Yoruldum." Diye fısıldadım. Kafasını bana çevirdi, "Eve gidelim mi?" Kafamı evet anlamında salladım, "Tuvalete gidip geleyim, geçeriz eve." Berk kafasını tamam anlamında salladıktan sonra ben tuvaletin yolunu tuttum.
İçeri girdiğimde içeride kimse yoktu ama tuvalet kabinlerinin birinden ses geliyordu. Umursamadan bir tane kabine girip işimi hallettim. Çıktığımda galiba kabindeki kadın çıkmıştı ve elini yıkıyordu. Yanındaki yerde bende elimi yıkamaya başladım. Kadın'ın aynadan beni kestiğini gördüğümde onu inceledim. Bu gece onu hiç görmemiştim. İlk kez görüyordum oysaki tüm masaları gezmiştik. Peçete bölümünden peçete alıp elimi silerken kadın yanıma geldi ve peçete kopardı.
"Öykü," Dedi ellerini peçete ile kurularken.
"Efendim," Dedim aynı işlemi bitirirken.
"Ahmet'in selamı var." Demesi ile korkuyla baktım yüzüne. Elini omzuma koydu, "Bora mıı? Belis mii? Ahmet karar veremedi seç bakalım." Çocuklarım ile mi tehdit ediyordu? Zayıf noktam olan çocuklarım.
"Yapamaz!" Dedim ondan uzaklaşırken. Kadın çantasından telefonunu çıkarıp bana uzattı. Bir video vardı ekranda.
Başlatma tuşuna bastım titreyen ellerim ile. Onurlar'ın otelinin havuz bölümünde çekilmişti bu video. Bora ve Elif çocuk havuzunun kenarında ayaklarını suya sokuyorlardı, Belis ise Merve'nin kucağındaydı. Onların yerlerini biliyordu Ahmet denen it!
"Ne istiyorsunuz?" Dedim telefonu kadına uzatırken.
"Seni istiyor Ahmet yoksa çocukların arasında seçim yapmak zorunda kalacaksın!" Bir an vardır; ne yaparsanız yapın her türlü bataklığa düşersiniz. Bu anın içindeydim şu an. Çocuklarıma zarar verir miydi? Bu tarz bir şeyi yapabilecek güçte miydi yada bu kadar kütü mü? Bana ne yapardı, çocuklarımı görür müydüm bir kez daha? Ahmet, kötü biriydi...
"Tamam." Dedim sıkıntılı sesim ile. Çocuklarımın nefes alacağını bilirdim, bu daha iyi olurdu. Kötünün iyisiydi bu... "Şimdi mi?" Dedim kadına. Kadın elini uzatarak arkamı gösterdi.
"Bu kapıdan çıkacağız ilerle." Dediğini yapıp kapıya ilerledim.
Kapı mekanın arkasına açılıyordu. Berk buraya adam yerleştirmemiş miydi? Berk, diye çığlık attım; içimden. Kimse duymazdı ama Berk duyardı çünkü o kalbimdeydi, kalbimde. Siyah bir arabaya bindikten sonra araba hareket etmeye başladı. Mekanın giriş bölümünün önünde geçerken Berk'in geldiğimiz arabaya yaslanıp beni beklediğini gördüm. Çok beklersin daha dedim gözlerimden akan yaşları elimle silerken. Arabanın camlarından dolayı kimse görmezdi beni. Ahmet'e yenik mi düşmüştüm ben yada biz? Kaybetmemiştik, oyundaki hamlemi yapmamıştım ben daha ;))
Selamlar hepinize, nasılsınız iyisinizdir umarım.
*Ahmet Öykü'ye ne yapacak?
*Berk Öykü'yü bulacak mı?
*Çocuklara bir şey olacak mı?
Film önerme yeri!!
Her okuyan yıldıza bassın lütfen!!
İmdat! Adlı kitabımı profilimde bulabilirsiniz.
Yorumlarınızı bekliyor olacağım, sevgiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesindeki Kızlar 2 |Tamamlandı|
Chick-LitErkek lisesindeki Kızlar'ın ikisidir. Hayattaki tek şeyim oydu. Ama onu kaybedeli tam altı ay olmuştu. Borası için gitmişti. Kendi canını hiçe saymıştı. Ama artık borada yoktu. Kaçıralı galiba beş ay oldu. Sadece bir ay sonra kim tarafından kaçı...