Kaç ay olmuştu hatırlamıyorum. Ama uzun süredir burdayım. Borayı artık hatırlamıyorum. Oğlumun yüzü gözlerimden silinmesin diye sürekli gözlerimi kapatıyorum. Buradaki beş ayım. Sevgilim hayattaki anlamım gideli altı ay olmuştu. Kim olduğunu bilmediğim kişiler tarafından kaçırıldım. Niye ve neden hiç bilmiyorum. Beş aydır kimse ile görüşmüyorum. Camları dahi olmayan bir odada beş aydır tek başımayım. Yemek için kocaman bir buzdolabı koymuşlar. İçi tıka basa dolu. Çok az yemek yedim. Sadece biraz. Acaba merak ediliyor muyum? Annem abim bora. Doğru ya bora acaba sağ mı? Oğlum nerde şu an? Berk olsaydı belki belki...
Gene gözlerim dolmaya başlamıştı. Gözlerimden hafif hafif yağmurlar akarken birden kilit sesi geldi. Aylardır sessiz olan yerde kilit sesi duyuldu. Hızla ayağa kalktım. İçeri siyah eşofmanlı siyah badili biri girdi. Adam yakışıklı sayılabilirdi. Ama benim için tek berk vardı.
Adam arkasından kapıyı kitleyince iyice tedirgin olmaya başladım. Bir adım geriledim. Adam bana doğru yaklaşıyordu. Elimi siper ettim.
"Dur! Gelme!" Adam o anda durdu. Yüzünde değişik bir ifade vardı. Çapkın ve istekli bir ifade. "Ne oldu Öykü?" Aylar sonra ilk defa biri ile konuşuyordum. Bu biraz huzur vericiydi. Ama bulunduğum durum çok tedirgindi.
"Niye kaçırdınız beni be istiyordunuz benden?" Sesim çok cızırtılı çıkmıştı. Çok kötüydüm. Adam biraz daha yaklaşınca işte şimdi sıçtım diyebilirdim. Çünkü sırtım duvara deydi. Adam üzerime geldi ve her yerime küçük küçük öpücükler konduruyordu. Bense ona yalvarıyordum. İtiyordum onu ama ne fayda artık vurmayada başlamıştı. Canım cidden acıyordu. Tacizle karışık dövüyordu.
6 Ay Sonra
Tam altı aydır taciz ediliyorum. Tek güç kaynağım adam hala tam olarak tecavüz etmedi şükür. Ama artık psikolojim bozulmaya bilene başladı. Kendimde değilim galiba.
Birden kapı açıldı. Yavaşça doğruldum. Çünkü en son tırnağımı dökmüştü bu çok acı veriyordu. Birde yetmezmiş gibi ayağımı kolonyaya soktu. Bir yandı bir yandı. Halada yanıyor. Bu sefer adamın elinde uzun idrara benzeyen bir şırınga vardı. Bunu babamı yapacaktı.
Üzerime gelip bu iğneyi koluma geçirdi. İlte o an canım çok yandı. Yavaş olur insan bir dimi. Gözlerimden yaşlar süzülürken hafif baygınlaşıyordum. Uyumadan önce adam "uyandığımda karım olacaksın. Artık benim ol." Dedi. Ve sonrası yok. Sadece koca bir boşluk.
Gençler çok üzgünüm kısa oldu. Ama bu ilk bölüm. İnşallah vakit buldukça yazıcam.
Yazmamamın sebebi ben fen lisesinde okuyorum bu yüzden derslerim çok ağır o yüzden üzgünüm.
Moral için yorum yapın ve vote basın. Hadi bakamm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesindeki Kızlar 2 |Tamamlandı|
Chick-LitErkek lisesindeki Kızlar'ın ikisidir. Hayattaki tek şeyim oydu. Ama onu kaybedeli tam altı ay olmuştu. Borası için gitmişti. Kendi canını hiçe saymıştı. Ama artık borada yoktu. Kaçıralı galiba beş ay oldu. Sadece bir ay sonra kim tarafından kaçı...