33. Bölüm 'FİNAL'

1.5K 91 56
                                    

KOCA BİR AİLE OLUŞUMUZU KUTLAMAK İSTİYORUM. SİZİN SAYENİZDE KİTAPLARIMDA BEKLEMEDİĞİM BAŞARILAR SAĞLIYORUM. ARTIK BU KİTABIN BİTME VAKTİ GELDİ ÇÜNKÜ DİĞER LİSE SERİSİNE DEVAM EDECEĞİM. TEŞEKKÜR EDERİM OKURLARIMMM!!!

Diğer kitaplarımda görüşmek üzere...

"Açayım mı gözlerimi?"

"Anne, sakın açma!" Elimden tutup bana yol göstermeye çalışan iki küçük çocuğumun elini daha sıkı tuttum.

Bir süre sonra durunca çocuklar ellerimi bıraktı.

"Anne, aç!" Diyen Belis'in ardından gözlerimi açtım. Kocaman masanın önündeydik. Masada büyük bir pasta vardı. Belime sarılan kollar ile biraz irkildim.

"Anneler günü kutlu olsun." Ardından fısıltılar duyuldu kulağımda. Belimdeki elin sahibine döndüm.

"Teşekkür ederim." Dedim ve dudaklarına yaklaşacağım sıra öksürme sesi ile durdum. Bora Bey büyüdüde bizi uyarıyordu. Yaklaşmayı bırakıp kahkaha atmaya başladım. Garibime gitmişti açıkcası.

Diyeceksiniz, Ahmet'e ne oldu? İnanmayacaksınız ama beni Kadir kurtardı. Ahmet'i oyuna getirdiler ve beni Kadir kurtardı. Onu müteşekkirim. Benim onu terk etmeme rağmen kurtardı beni.

Ahmet'e ne oldu ya gelirsek? Ahmet hatasını anlayıp benden vaz geçti. Hatta evlendide. Bizimle çok iyi bir aile dostu bilene oldu. Karısı Lale hamile. Aslında Ahmet'in gözünü açtım, açtık...

Bora bayağı büyüdü, Belis'de aynı şekilde büyüdü. Aslında onlar bizi küçülttü biz onları büyülttük. Garipti hayat bundan 10 yıl önceye kadar Berk okulda sinir olduğum biriydi. Şimdi ise Berk çocuklarımın babası. Evet çok zorluk çektik biz ama değdi. Şimdi ise hayatımızı oturduğumuz yerden yönetiyoruz....

"Sürpriz!!" Sesin sahibine döndüğümde seke seke gelen Elif ile karşılaştım. Ona hafifçe eğildim.

"Anneler günün kutlu olsun Öykü teyze." Elinde bana uzattığı hediye paketini alıp masaya bıraktım ve yanaklarından öptüm.

"Teşekkür ederim birtanem."

Bora'nın tamda Elif'in yanına gelip durması ile bakışlarım onu buldu. Masum bir sevgiydi onunki.

"Elif hoşgeldin." Gözlerindeki parıldama gelecekteki kaynanalık yapacağım kızı işaret editor gibiydi.

"Hoşbulduk Boraaa." Cilveli sesi ile Bora Elif'in yanağına bir tane öpücük kondurdu. Elif'in utanan hali gülmeme sebep olmuştu. Bora'da az fena değildi; az önce ben öpecekken öksürüyordu. Eğildiğim yerden kalktığımda Merve ve Onur'u görmem ile onlara yaklaştım.

"Hoşgeldin Merve'cim." Ellerimi sarılmak için açtığımda karşılık verdi ve masaya ilerledik. İkizleri olmamıştı ama tekrardan güzeller güzeli bir Aylin'i olmuştu.

Son dokuşları yapıyordum masada birazdan hepsi burada olurdu nede olsa.

"Hello!" Diye giren Alara ve Kadir'e takıldı gözüm. Biliyorum hiç biriniz sevmedi bu kızı itiraf etmek gerekirse ben bilene. Ama çok güzel bir anne olmuştu. Kadir'de çocuğunu kendi çocuğu gibi bilip severek evlenmişti Alara ile çok mutlulardı.

Kadir kucaklarındaki küçük Bartu ile bana ilerledi.

"Uyududa içeriye yatırayım." Kafamı tamam anlamında salladım. İçeri girdiğinde Alara ilede selamlaştık. Oda oturdu masaya.

Birkaç dakika sonra hızlı araba sesi duyuldu. Hız tutkusu olan Ahmet olmalıydı. Ahmet öğrendiğime göre hız turkunuydu.

Kapısını açan Lale'nin bir eli patlamak üzere olan karnındaydı. (Hamile ya)

Erkek Lisesindeki Kızlar 2 |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin