"Multimedya: öykünün duruşmada giydiği elbise."
Arkadaşlar,
Vote sınırı: size kalmış
Yorum sınırı: size kalmışRüzgarın saçlarımı uçurmasına izin verdim. Üşüsemde soğuk zevk veriyordu. Acılarımı unutturuyordu. Çalan telefonumu cebimden çıkardım. Arayan abimdi. Meşgule verip denizin dalga sesleri eşliğinde yoluma devam ettim.
Hava kararmıştı. Sadece sokak lambasının ışığı vardı sokakta. Azıcık adımlarımı hızlandırdım. Korkmuyordum. Sadecee belisi özlemiştim. Kızımı kucağıma çekip kokusunu almak istiyordum. Birdem önümde duran araba ile geriledim.
Arabadan inen kadir beydi. Bu adamda ne yüzsüzmüş gelip gelip beni kendine istiyor. Tövbe tövbe ya!
"Öykücüm." Ne samimiyet.
"Kadir Bey? Ne işiniz var?" Bana yaklaşıp ellerini kollarıma sürttü.
"Üşümüşsün. Gel abin merak etmiş." Beni sırtımdan sürükleyerek arabaya bindirdi. Kendi yerine geçincede elimi tuttu.
"Öykü lütfen soğuk davranma bana. Sadece seni beğendiğimi söyledim. Evlenmek istediğimi dile getirdim." Ellerimi kendime çektim.
"Kadir Bey galiba anlatamadım ben. Ben hala evli bir kadınım iki tanede çocuğum var." Adam büzipçe gülümseyip.
"Öykü biliyorum 7 gün sonra sadece anne olarak kalacaksın. Bak öykü seni kızın belisle istiyorum bora ile istiyorum. Her şeyinle kabul ediyorum." Kafamı anladım gibi salladım.
"Öykü lütfen şans ver. Berkten dolayı üzgünsün ama ben berk gibi yapmam asla." Gözlerim berk diyince dolmaya başlamıştı. Berk beni bırakıp girmişti. Şimdi beni tekrardan isteyemezdi.
"Tamam deneyelim." Söylediklerime ben dahi inanamazken kadir bey gözlerini kocaman açıp bana şok olmuş gibi baktı.
"Teşekkür ederim." Diyip ellerimi öptü. Bense sadece gülümsedim. Hiç değilse mutlu bir aile gibi olacağız.
...
Kapıyı sessizce açıp içeri girdim. Yavaşça ilerlerken kafamı sert ve uzun bişeye çarpınca hızla kaldırdım. Bu bir erkek siluetiydi. Kolumdan çekince kokuyu aldım. Bu...bu...abimdi😔. Kütüphaneye girince loş ışığını açtı. Yumuşak koltuklara kuruldu.
"En doğru kararı verdin abicim." Çok çabuk öğrenmişti.
"En doğru karar buydu abi." Abim bana sıkıca sarıldı. Kafama küçük bir öpücük bıraktı.
"Kadir 9 gün sonraya yıldırım nikahı aldı. Sen onunla adam akıllı konuşur karar verirsin gerekli eşyaları." Duyduğum şey ile abimden ayrıldım.
"Ne! Abi hemen mi?" Abim kafasını evet anlamında salladı.
"Bu yaştan sonra kadir ile sevgili gibi gezmeyi düşünme bilene adam akıllı evli ol." Abimin dedikleri şok olmama rağmen ses çıkarmadan odama ilerledim. Belis yatakta uyuyordu. Ona minik bir öpücük bıraktım ve yatağa bende girdim.
...
Kadir Bey ile alışverişteydik. Ömrü hayatımdaki en boğucu alışveriş.
"Öyküü hadi gel." Kadir'in elimi tutmasıyla gözüm elimize kaydı. Hızla girdiğimiz bir mağazada uzun süre vakit geçirmiştik.
Aldığımız poşetleri arabaya koymuştuk. Gelinlik giymek istememişti. O yüzden sade bir elbise tercih etmiştim. Yemek katına gelince canım acayip derecede döner yada dürüm istemişti. Ama kadir beyin beni balık bölümüne yönlendirmesi ile o tarafa ilerledim. Balık bana göre değildi. Ama kadir bey için o tarafa doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesindeki Kızlar 2 |Tamamlandı|
ChickLitErkek lisesindeki Kızlar'ın ikisidir. Hayattaki tek şeyim oydu. Ama onu kaybedeli tam altı ay olmuştu. Borası için gitmişti. Kendi canını hiçe saymıştı. Ama artık borada yoktu. Kaçıralı galiba beş ay oldu. Sadece bir ay sonra kim tarafından kaçı...