ARKADAŞLAR VOTELER CİDDEN ÇOK AZ HER OKUYAN VOTE BASSA CİDDEN ÇOK İYİ OLUR ÇÜNKÜ BİZDE EMEK VERİP YAZIYORUZ SİZİN İSE TEK YAPACAĞINIZ ŞEY VOTE BASMAK YORUM YAPMAK LÜTFEN HERKES DİKKATE ALSIN DEDİKLERİMİ.KİTABIN İNSTASINIDA TAKİP EDEBİLİR MİSİNİZ? GT YAPIYORUM VE OKUYUCULARIMI YAKINDAN TANIYORUM.
"@erkek_lisesindeki_kizlar"
***
Birden kapı açılınca berkin avukatu gelmişti. Ardından avukat;
"Buyrun berk bey." Diyince hızla kafamı o yana doğru çevirdim. BERK GELMİŞTİ!
----
Gözlerimin önünde 9 yıllık aşkım duruyordu. Dokunmak istedim, bağırmak, ağlamak, güçsüzlüğümü ona göstermek istedim. Ama...
Yerine geçerken gözleri bendeydi. Ne anlatıyordu eskiden aşk bakan gözleri. Boşanacak mıydı? Niye bir yıl sonra çıkmıştı, gelmişti hayatıma. Yorgun gözükmüyordu. Eli sargıdaydı. Oğluma zarar mı vermişti? Yapamaz onun babası o değil mi? Yerine kuruldu. Gözleri hala bendeydi. Avukatımın elime dokunup oturmamı söylemesi beni ayakta durmaktan kurtardı.
Yüzünde alaylı bir ifade vardı. Kafamı Kadir'e çevirdiğimde Belis onun kucağındaydı. Berk'e öfke ile bakıyordu. Kadir ile göz göze geldiğimizde yalvarır gibi baktım gözlerine. Boşanacaktım. Bitecekti. Amacım şu an buydu. Hakim Bey benim adımı okuyunca ayaklandım. Son kez bir Berk'in bir Kadir'in gözüne baktım.
"Hakim Bey ben buraya boşanmak için geldim ve halada boşanmak istiyorum. Kocama olan aşkım nefrete dönüştü. Hayatımı karartan şey kocamın terk etmesiydi. Oğlumuda alıp beni terk etmesiydi. Beni ve kızımı terk etmesiydi. Ben hem kızımın hem oğlumun velayetini istiyorum." Son cümlemi Berk'e bakarak söylemiştim. Yüzünde alayla karışık bir ifade vardı. Yerime oturduğumda Hakim Bey Berk'in adını söyledi. Berk ayaklandı ve bana bakarak söze girdi.
"Ne olursa olsun karımdan boşanmak istemiyorum!" Söylediği tek cümle beni ve Kadir'i çığrından çıkarırken o yerine oturdu. Yüzünde ilk kez gördüğüm bir ifade vardı. Anlayamıyordum onu şu an.
Hakim Bey Berk'in sözü üzerine tokmağını iki kez vurdu. 'Tak tak'
"Karar yaz kızım. Berk Karaca ve Öykü Karaca'nın boşanma davası bir ay sonraya ertelendi. Bu bir aylık süreçte bir aile danışmanına başvurulacağına karar verildi. Aile danışmanının kararı ile dava tekrardan görülecek." Ben ve o aile danışmanı... Herkes salonu boşaltırken Berk ve benim ailem kalmıştı. Kadir Belis'i kucağıma verince Berk'e bir yumruk attı. Berk hiçbir karşılık vermiyordu. Kadir ikinci yumruğu attı. Berk sadece gülüyordu. Ben Belis'i yengeme verip Kadir'i durdurmaya çalıştım. Kadir ne beni ne abimi duyuyordu. Berk ise sadece gülüyordu.
"YETER! Yeter kesin şu saçmalığı." Kadir birazcık uzaklaştığında sakinleştiğini düşündüm. Berk'e döndüm.
"Neden boşanmadın? Neden hayatıma geri devam etmeme izin vermedin? Neden beni terk ettin? Neden beni ve Belis'i terk ettin." Gözlerimdeki yaşları artık serbest bırakmıştım. Fazla direnecek halim kalmamıştı.
Beni kendine çeken kollara baktım. Bağrına bastırdı kafamı. Bu şekilde ağlamam çoğalırken kafamı sola çevirip Berk'e baktım.
"Tamam güzelim geçti." Kadir bana şu an iyi gelmişti. Yemin edebilirdim iyi gün ve kötü gün için ona.
"Sana yollarım psikolog randevusunu." Berk bunu söylerken dişlerini sıkıyordu.
"İstemiyorum. Boşanalım." Söylediklerim Berk'i üzüyor mu yoksa sevindiriyor mu? Anlamıyorum artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesindeki Kızlar 2 |Tamamlandı|
ChickLitErkek lisesindeki Kızlar'ın ikisidir. Hayattaki tek şeyim oydu. Ama onu kaybedeli tam altı ay olmuştu. Borası için gitmişti. Kendi canını hiçe saymıştı. Ama artık borada yoktu. Kaçıralı galiba beş ay oldu. Sadece bir ay sonra kim tarafından kaçı...