23. Bölüm (II. Part)

1.3K 91 53
                                    

Multimedya: Öykü'nün elbisesi. Bence koyu mor ama siz istediğinizi seçebilirsiniz. Hangisini seçtiniz yorumlara...



Öykü'den


Kadir ile Kadirin ortaklık yaptığı şirketin yemeği vardı bu gün. Tabii ki Kadir'de benimle gidecekti. Üzerimi giyindikten sonra saçlarımı düzleştirdim. Aşağı indiğim de beklemediğim biri vardı. Berk...

"Ne işin var senini burada!?" Tek kaşını kaldırdı. Avucunu açınca Kadir'in aldığı yüzüğü görmeyi beklemiyordum.

"B-bu benim yüzüğüm." Elinden alıp parmağıma geçirdim. Düşürmüştüm demek...

"Belis...o nerede?" Kafamı yüzüğümden kaldırdım.

"Belis annemde. Bora çok üzgün mü gittim diye?" Berk'in bir süre cevap vermemesi tabii ki eveti işaret ediyordu.

"Öykü...eve dön. Hepimiz için. Kadir iyi biri yada değil onu bırak ve eve dön bir süre deneyelim. Tekrar beraber olalım. Biliyorum zor...ama olan Belis'e ve Bora'ya oluyor. Eve dön...lütfen!" Yılların mafyası Berk bana dönmem için yalvarıyor muydu? Ama şunu unutuyordu, ben gitmedim ki geri döneyim. Giden Berk'ti. Oda dönmeyi beceremedi...


Mahkeme Günü


1 ay boyu Bora ile gün içinde görüştük sadece. Berk izin vermiyordu başkasına. O günden sonra -yüzüğü verdiği gün- Berk değişmişti. Bana farklı davranıyordu. Konuşmuyordu. Hatta Berk'i bu süreçte üç defadan fazla görmemiştim bilene. . . Bu gün boşanacaktım. Özgür olacaktım belki bir süre...

Avukatımın yanına kuruldum. Sadece Kadir gelmişti bu sefer. Berk geldiğinde de başlayacaktı duruşma.

Berk içeri girdiğinde gözüm ona kaydı. Bu sefer çok adamla gelmişti. Bir şey mi olmuştu acaba!? Yoksa BORA! O iyi mi acaba? Berk'te yerine kurulduktan sonra mahkeme başladı.

"Evet Berk KARACA öncelikle bize 1,5 aylık süreci anlat. Kararın yada fikrinde değişiklik oldu mu?" Hakim Bey önce Berk ile konuşmaya başladı. Berk ayağa kalkıp söze girdi.

"Evet, oldu Hakim Bey. Öykü KARACA'dan boşanmak istiyorum." Be-Berk boşanmayı ka-kabul etmişti. . .zaten istediğim bu değil miydi? İçime çok dokunmuştu bu. Artık 9 yıllık aşkım bitmişti. Bitmişti bitmesine ya kalbimde bitmiş miydi?

"Öykü KARACA şimdi sen 1,5 aylık süreçte neler olduğunu ve fikrinde değişiklik oldu mu? Söyle." Bende ayağa kalkıp söze başladım.

"Ben boşanmak yeni bir hayat kurmak istiyorum. Oğlumun velayetini de üzerime istiyorum efendim." Hakim Bey sözümün ardından savcılarla konuştuktan sonra tekrar tokmağını vurdu.

'Tak tak' "Yaz kızım, Berk KARACA ile Öykü KARACA'NIN isteği üzerine boşanmaları uygun görülmüştür. Belis KARACA'NIN annesinde Bora KARACA'NIN babasında kalması kararına varıldı. Mahkeme bitmiştir." Gözlerim Berk ile buluştuğunda yüzünde anlamlandıramadığım bir ifade vardı. Berk boşanmayı istemişti ya. Garip...eve dön demişti bana. Yoksa Berk beni sevmi-yor mu? Nefesimde ki daralma, sanki kilometrelerce koşmuşum hazzı veriyordu. Berk artık beni sevmiyor muydu? Korkunçtu bu! Aslında korkunç olan benim anlamlandıramadığım üzüntü...niye üzülüyordum ki? Nede olsa istediğimi elde ettim.

Ayağa kalkacaktım ki Kadir oturmam için omzumdan destek verdi. Berk bize doğru geliyordu. Yüzündeki ifade sırıtışa dönüşürken önüme bir şey attı. Sanki davetiye gibiydi.

"Düğünüme beklerim." Düğün mü? Berk evleniyor muydu? Başka birisi için mi terk etmişti beni? 9 yıllık aşkım evleniyordu. Davetiyeye bakmayı kesip kafamı Berk'e kaldırdım. İfadesi 'istediğin oldu mu?' der gibiydi. Pişman olmazdım değil mi? Olmazdım, nede olsa terk etmişti beni iki defa. Kadir'de galiba bizim davetiyemizi uzatıyordu.

"Bizde bekleriz!" Düğünüme mi çağırıyordu. Kadir Berklerin davetiyesini alıp elini bana uzattı.

"İşimiz var hadi meleğim." Meleğim...Berk derdi bana Meleğimm diye. . .

Kadir beni sürüklerken ben hala Berk'e bakıyordum. Oda bana. Dayanamayacak durumdaydım. Boşanmıştı. Heyecanla girdiğim bu mahkemeden ağlayarak çıkmak üzereydim. Aldığım nefesler sıcak geliyordu bana. Arabaya bindikten sonra şokumu hala atlatamamıştım. Kadir'de bindikten sonra arabayı çalıştırdı.

"Ben sana sürpriz için davetiyeleri yaptırdım ama kızmadın değil mi?" Sesler beynimde yankılanıyordu. Bilincim kapalıydı galiba. Hayata kapatmıştım bilincimi.

"Mekanı da ayarladık. Güzel bir yer seçtik. Abin ve yengen de yardımcı oldu. Sadece gelinlik kaldı. Artık o işte sende meleğim." MELEĞİM dedi. Gözyaşlarım akmaya başladıkça aldığım nefes sıcak geliyordu burnuma. Nefes alamıyordum galiba. Denesem de alamıyordum nefes falan.

"Durdur arabayı." Diyebildiğim tek kelimeler bunlardı. Derin nefes almaya çalışsam da olmuyordu. OLMUYORDU.

"Öykü iyi misin?" Arabayı durdurmuyordu hala!

"KADİR ARABAYI DURDUR DEDİM SANA!" Bağırmıştım. Dayanamıyordum. Arabayı durdurur durdurmaz indim hemen. Ana yolda olduğumuz için sahil kenarına geçtim hemen. Kumların üzerine oturdum Kadir'de peşimden geliyordu. Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı.

"Kadir, yalnız kalmaya ihtiyacım var." Dinlemeyip beni kendine çekti.

"Yalnız kalmak istiyorum dedim ama duymadın galiba?" Öykü ne oldu? Neren ağrıyor.

"KADİR YALNIZ KALACAĞIM!" Ayağa kalktığımda oda kalktı.

"NE O BERK BOŞANDIĞI İÇİN İÇİNE Mİ OTURDU? YOKSA EVLENMESİ Mİ İÇİNE OTURDU? BAKALIM NE ZAMANMIŞ DÜĞÜNÜ, AAA İKİ GÜN SONRA, NE GÜZEL DİMİ ODA HAYAT KURUYOR DENE OLSA!" Konuştukça yüzüne vurasım geliyordu. Dayanamadım ve tokadı bastım.

"Sus, konuşma sakın!" Sahil çıkışına doğru hızla ilerledim. Ellerim titriyordu. Gözlerimden yaşlar akıyordu. Kadir artık gelmiyordu. Gelen ilk taksiye bindim.

"Nereye gidelim abla?" Nereye gidecektim ben? Hiç bilmiyordum. Eve gitmek istemiyordum. İçip kafamı dağıtmak en iyisiydi.

"***** Bara." Adam yola koyulurken bende Sinem'i aradım. Uzun zamandır görüşmüyorduk. Belki şimdi bana iyi gelecek en iyi kişi oydu.

"Si-sinem. . ." Sinem şaşırmış olmalıydı.

"Ö-öykü? Ne oldu kuzum, o sesin ne?"

"Sinem ***** Bara gel bekliyorum. Sana ihtiyacım var."

"Hemen geliyorum."

Bana ne olmuştu böyle? Boşandığım için üzgündüm ya ben! Berk o kadın ile evlenecekti! Ya ben ne yapacaktım? Pişmandım! Düpe düz PİŞMANDIM işte! BOŞANMAYACAKTIM, EVİME DÖNECEKTİM, YENİDEN BAŞLAYACAKTIK.

+Ya terk ederse tekrar?

Etmezdi ya, Berk beni seviyordu. Berk beni seviyordu. . .Berk beni seviyordu değil mi? BERK BENİ SEVİYOR MUYDU CİDDEN?!



Berk Öykü'yü seviyor mu?


Hellö canlar bomba bölüm gene, öncelikle nasılsınız? İçinizde virüslü olan yoktur umarım.

Vote Sınırı: Emek

Umarım bir an önce bu durumdan kurtuluruz.


Diğer bölüme dek salıklı kalın. . .


Erkek Lisesindeki Kızlar 2 |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin