12. Bölüm

1.9K 96 12
                                    

Üzerime rahat bişeyler geçirdim. Borayada eşofmanlarını geçirdikten sonra bavullarımızla aşağı indim. Annem abim ezgi ve minik yiğenim fiğen kapıda hazır bir vaziyettelerdi.

Önce anneme sarıldım. Havalimanına geleli iki saat olmuştu. Uçağımın kalkmasına az kalmıştı.

"Ara kuzum inince"

"Tamam annem ararım." Sonra ezgiye sarıldım.

"Öyküüü hani bana görümcelik oynayacaktın."

"Abime iyi bak yengoş. Oldu mu?" İkimizde kahkaha atıyorduk. Sonra abime sarıldım. Gözleri sarılmadan dolmuştu.

"Öldüreyim mi o iti."

"Yok abi boraya yapamam bunu nede olsa babası." Figenide öptükten sonra bora ile uçaktaki yerlerimizi aldık.

Gidiyordum. Hiç umrumda olmadan kolaylıkla terk ediyordum. Evet dışarıdan kolaylıkla terk ediyordum. Ama ya içim... onu seven yanımı uzun bir uykuya yatırmıştım. Ya kalbim... onu söküp atsamda olmuyordu ya aklımda ya kalbimde. Evet evet doğru olan bu aşkımızdan kaçmaktı. Ondan değil gerçeklerden kaçıyorum.

İndiğimizde belçikanın mükemmel rüzgarı yürümemizi emrediyordu. Bizde itaatkar olduğumuz için yürümeye başladık.

Berk

Bu gün öykülerin şirketi ile toplantımız vardı. Onun yanımda olmasını çok istiyordum. Onu bir şekil eve geri döndürmeliydim. Üzerime takım elbiselerimden birini geçirdim ve arabaya bindim.

Şirketten içeri girdiğimde aksinden sakindi. Öykünün odasına vardım. Kapıyı vurdum. İçeriden ses gelmiyordu. Sonra çocuk kıkırdama sesleri geldi. İçeri girdim. Figen dönen sandalyede oyun oynuyordu. Onun yanına gidip onun hızasına eğildim.

"Figen yengen ve bora nerede?"

"Uçakla gittiler."

"Nereye gittiler?" İçim alevlenmişti bilene.

"Çikolata çikolata." Aklıma ilk olarak Belçika geldi. Odadan hızla çıkıp şirketi terk ettim. İlk hedefim onları bulmaktı.

Öykü

Bora ile otele geldiğimizde yerleştik ve beraber yemeğe indik. Boranın gözü açıkta duran çikolatalardaydı. Elime küçük bir parça alıp ona uzattım.

"Yemekten sonra daha çok yersin şimdi bu kadar yeter." Kafasını sallayıp iştahla yemeye başladı.

Masadan kalktığımızda zaten akşam olmuştu. Tek isteğim uyumaktı. Odamıza doğru ilerledik.

Berk

Nasıl geldiğimi bilmediğim belçikaya benden önce adamlarım gelip öykünün yerini buldular. Sonra bir ev tutup hepsi oraya yerleştiler. Kendime gelip onu kendime geri döndürmeliydim. Kaldıklar otelde sabah kahvaltısı için randevu aldım. O otelde kalmak onun kaçırttırdı.

Otele vardığımda herhangi bir masaya geçtim oturdum. Birkaç dakika sonra bora merdivenlerden koşarak aşağı iniyordu. Öyküde arkasından koşuşturuyordu. Biz anda bora yere düşünce ayağa kalkıp yanlarına gitmek istedim. Ama hazır değildim. Öykü borayı kucağına alıp beraber hemen yanımdaki masaya geçtiler. Konuştuklarını duyabiliyordum.

"Anne lütfen çikolata istiyorum."

"Boracığım kahvaltıdan önce olmaz kuzum."



5 gün sonra

Tamı tamına beş gün geçti. Beş gündür takip ediyorum onlar. Yeni bir eve geçtiler. Öykü buradaki şirketlerininin bir bayisinde yönetmen olarak çalışmaya başladı.

Erkek Lisesindeki Kızlar 2 |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin