20 gün sonra
Karnım şişmeye başlamıştı. Tekmeler hızlanıyordu. Berkin eve gelmesi azaldı. Bora ise arada eve gelmiyor. Berk ile berabermiş. Bu beni korkutuyordu. Kapının çalması ile yerindem kalktım. Kapıyı açınca bora bacaklarıma sarıldı.
"Anne!" Sonra berk bizi biraz ittirip içeri soktu ve kapıyı kapattı.
"Boracığım." Ellerimi boranınkilere koydum. Onu kucağıma alacakken berk eğilip aldı ve benim hizama çıkardı.
"Anne biliyor musun? Ben silah taşıdım hatta sıktımda patlayınca kulaklarım acıdı." Gözlerimi berk ile aynı hizaya getirdim.
"Boracığım sen şimdi mutfağa bak bakalım her şey hazır mı?" Bora kafası sallayıp berkin kucağından indi koşarak mutfağa gitti.
"Berk" dedim en masum ve çaresiz sesimle. "Borayı bulaştırma." Berkin benim bunu söyleyeceğimi bilmesi tepkisiz kalmasına neden oldu.
"Öykü. Bora benim oğlum. Ve ben babası olarak onun benim mesleğimden gitmesini istiyorum. Şu dünyada berk ve bora ismi altın harflerle yazılmalı."
"Nereye berk nereye mezar taşına mı? Merak etme ben yazdırırım." Merdivenlere ilerledim. Berkte arkamdan geliyordu. Hızlı hızlı çıkmaya çalışsamda olmuyordu. Karnım buna izin vermiyordu. Odaya girince berkte girip kapıyı kapattı. Yürürken sinirden kısalan elbisem birazcık daha kısalmıştı.
"Ee karıcığım bizim ufaklık iyi mi?" Bunun üzerine sinirlendim. Çünkü bir oğlunu kaybede bilirdi.
"Umrunda mı niye soruyorsun erkek olsunda silah tutsun diye mi?" Bana biraz yaklaştı elini karnıma koydu.
"Hayır kız olsunda güzel olsun diye." Gözlerimi yavaşça kapattım. Berkin yavaş yavaş nefesini hissediyordum. Başı boyun girintime girince beni belimden tutup kendine bastırdı. Erkekliğini hissede biliyordum. O anda berk boynuma inledi. Sesi boğuk çıkmıştı. Birazda hırlama vardı tabii. Kendini bana daha çok bastırmaya başlamıştı. Beni tahrik etmek istediği belliydi. Ama çok da başarılı değildi. Bir anda popomdan tutarak havaya kaldırdı.
"Karıcığım?" Dedi sorarak. Sonra sırtım yatak ile buluştu. Biraz boynumla oyalandıktan sonra odanın kapısı açıldı. İçeri bora girdi ve bize masum masum bakmaya devam etti. Berk üzerimden kalkıp bora ile dışarı çıkınca kendimi toparladım ve yavaş yavaş merdivenleri indim.
"Canlar kısa bir bölüm ama şunu düşündüm. Birazcık hızlı yazacağım bu bölümleri kesite geleceğim direkmen. Diğer bölüm kesitin olduğu bölüm olacak ve kitabın birkaç bölüm sonrası baş karakteri mafya bora olacak. Evet doğru bora büyüyecek ve mafya olacak onun aşkını anlatacağız aşık olduğu kızı kaçırması ve imkansız aşklarını."
Vote basın ve fikirlerinizi yazın benim için önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesindeki Kızlar 2 |Tamamlandı|
ChickLitErkek lisesindeki Kızlar'ın ikisidir. Hayattaki tek şeyim oydu. Ama onu kaybedeli tam altı ay olmuştu. Borası için gitmişti. Kendi canını hiçe saymıştı. Ama artık borada yoktu. Kaçıralı galiba beş ay oldu. Sadece bir ay sonra kim tarafından kaçı...