13. Bölüm

1.8K 89 31
                                    

"Borayı ahmete ver!" Berk çok net bir sesle konuştu.

"Hayır!" Diye konuştum. Bağıramazdım.

"Ahmet al borayı yukarı yatağına çıkar." Yatağı diyince rahatlar gibi oldum ama ben koyabilirdim.

"Ben koyarım" diyerek merdivenlere ilerledim. Çıkacağım sıra bağırdı.

"Ahmete ver borayı. Sen gel buraya." Borayı uyandırmadan ahmete verdim. Onun yanına ilerledim. Bu halleri korkmama neden oluyordu.

"Hatırlıyor musun?" Diye sorunca olduğum yerde kaldım.

"Neyi?" Diye sordum. Uzun konuşursam sesim titreyecekti.

"İlk çocuğumuzu senin Londra'ya kaçışını benim yeni bir işe başlayışım sonra benim ölüşüm." Evet hepsini hatırlıyordum.

"Evet." Sesim titreşti.

"Bişey daha var..." sustu konuşmadı gözlerimi ona diktim. Kafasını bardağından kaldırdı ve bana baktı.

"Benim senin kocan olduğumu senin hala benimle evli oluşun borayı beraber yapışımız veee..." tekrardan sustu. Manyak falan mıydı?

"Çöpteki hamilelik testi." Gözlerimi kocaman yaptım. Çöp mü karıştırıyordu. Ağzıma gelen iğrenç sıvı ile tuvalete koştum. Klozete eğildim. Hep böyleydi. Kusacak gibi olup kusmuyordum. Berkin kapıda dikilişi beni korkutmuştu.

"Hamilesin öyle değil mi?" Kafamı hayır anlamında salladım.

"Neden kusuyorsun ve hamilelik testi aldın?" Destek alarak ayağa kalktım.

"Hamile olma ihtimalim dahi yok berk. Çünkü ben...yani...hastayım işte. Testi aldım çünkü şüphelendim. Ama öyle değilmiş." Yüzünde değişik şekiller oluştu.

"Tamam eşyalarını topla gidiyoruz." Gelip böyle emir veremezdi.

"Ben gelmiyorum. İstemiyorum bir yalancı istemiyorum." Elini duvara geçirdi.

"Sordum mu? Geleceksin sen benimle geleceksin." Sinirlerim tavan ediyordu.

"Gelmecem berk senden boşanacağım." Sinirinden bir kahkaha attı.

"Haha boşanacakmış. Boşanda göreyim. Boşan bir o zaman görürüz sizi. Eşyalarını topluyor musun?"

"Hayır ben ve oğlum gelmiyoruz."

"Oğlumuz çoktan arabada yürü sende." Oğlumu almıştı.

"İstemiyorum gelmek istemiyorum seni istemiyorum git çık hayatımdan." Sesim sona doğru fısıltı gibiydi. Yere oturdum kalkacak halim yoktu ve sonra bayıldım.

Berk

Öyküyü kucağıma aldım ve hemen yan taraftaki evime geçtim. Borayı zaten önceden geçirtmiştim. Bahçeden içeri girince tüm adamlar tek sıra oldular. Ahmet bir adım öne çıktı.

"Abi borayı odaya çıkardık."

"Tamam aslanım evi iyi koruyun aman ha bişey olmasın."

"Bizde o iş abi."

Merdivenlerden odama çıktım. Öyküyü yatağa bırakıp yan odada yatan boranın yanına gittim. Sadece yatıyordu. Benim tatlı oğlum. Onun üzerini güzelce örtüp öykünün yanına gittim. Elbisesi hala üzerindeydi. Dolaptan siyah bir badi çıkardım. Eşyalarını toplamasını söylemiştim. Dediğimi yapsaydı burada böyle olmazdık. Üzerindeki elbiseyi çıkarıp badiyi giydirdim. Evin içi sıcaktı. Üşüyeceğini sanmıyordum. Yorganıda örttükten sonra aşağı inip kendime içki doldurdum. Kendimi koltuğa attım. Yorulmuş bayağı bir. Birkaç yudumda bardağım bitmişti. Kendime bir içki daha aldım. Sonra bir tane daha sonra birkaç tane daha...

Erkek Lisesindeki Kızlar 2 |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin