zrobisz mu obciach.
Rm:
Spędzaliście czas wśród przyjaciół Twojego chłopaka. Wypiłaś trochę i przestałaś brać wszystko do swojej świadomości. Zaczęłaś podrywać kolegę ze starej szkoły Namjoona. Myślałaś, że to Twój były.
- Nie będę po prostu drążył tematu - powiedział, patrząc na ciebie.
Jin:Mieliście wsiadać już do samolotu, gdy nagle torba się Ci się rozerwała. Wszystkie rzeczy ze środka wypadły na beton. Zaczęłaś zbierać. Wtedy w ręce wpadły ci trzy pary bokserek Kima, który trzymał Cię za rękaw bluzy. Ludzie zaczęli dziwnie mu się przyglądać. Ten natomiast tylko zaśmiał się lekko i zaczął chować twarz w dłoniach.
Suga:Chłopak doskonale zdawał sobie sprawę, że gdy się śmiejesz, brzmisz jak prosiak. Dlatego, patrząc na Ciebie śmiejącą się z słabego żartu Jina, aż zmarszczył brwi, wiedząc, że chłopaki nie dadzą mu na ten temat spokoju.
Jhope:- A tej co? - zapytał Tae obok Hoseoka.
Brunet spojrzał w Twoją stronę. Udawałaś fokę na brzegu plaży. Wszyscy zaczęli się śmiać, a Hobi patrzył na Ciebie jak na idiotkę.
Jimin:Byłaś na siłowni z blondynem. Postanowiłaś podnieść sztangę, która ważyła pięćdziesiąt kilogramów. Niestety nie za bardzo Tobie to szło, a zamiast podnosić rzeczy darłaś mordę wniebowzięta, starając się unieść sztangę w górę. Jimin zostawił Cię na środku pomieszczenia. Nie mógł już po prostu znieść, jak ludzie patrzyli na was zdenerwowani.
V:Ostatnim razem przez przypadek zafarbowałaś ulubione spodnie Kima, przez co zarobił sobie niemałego wstydu wśród znajomych. Zdecydował, że nie będzie dłużny i zabrał się do pracy.
Jungkook:- Czemu się obrażasz od razu? - pytałaś się go następnego dnia, po imprezie u przyjaciela Twojego chłopaka.
- A powiedz mi, kto Ci do cholery kazał włazić na stół po pijaku i na nim tańczyć? - mówił zirytowany.
70 ⭐️ następne
CZYTASZ
Reakcje i One Shoty BTS
FanfictionNiech każdy przyzna... Kto nie chciałby spędzić miło czasu ze swoim biasem z BTS? Te reakcje i „krótkie" opowieści mogą Ci pomóc przynajmniej sobie je wyobrazić.🙂 Od autorki : To brzmi trochę dziwnie.. XD Takie przytłacza...