Wybierasz im kostium na Halloween
Rm:
- Joonie! Kupiłeś ten strój, co ci wybrałam? - krzyknęłaś do chłopaka z salonu.
- Oczywiście!
- To się pokaż!
- SWAG! - wrzasnął pokazują się Tobie.
- Namjoon, jak zwykle wszystko zepsułeś....
- Dlaczego? Przecież założyłem to, co prosiłaś... Fakt, że nie jest w moim rozmiarze, ale dla ciebie wszystko - uśmiechnął się.
- TO MÓJ STRÓJ! Miałeś być dinozaurem.
- Ouu...
Jin:- No wchodź przez te drzwi!
- Nigdy więcej nie zakładam się z Tobą...
- Nie przesadzaj. Wyglądasz słodko, moja dynio - złapałaś go za policzek. - Nie marudź i idziemy do środka!Oburzony przyjaciel zakrył twarz czapka z zażenowania...
Suga:„Jakim cudem ona mnie w to wsadziła?" pomyślał, schodząc przy tym po schodach.
Jhope:- No chodź już! - chłopak natychmiast zaczął patatajać z domu na dwór.
- [T.I], w co ty go ubrałaś?! - zapytał Namjoon.Z tyłu natomiast było słychać już śmiech, który brzmiał jak wycieraczki samochodu.
- No co? Przecież to jest idealne dla niego... Prawda Hobi?
Hoseok przytaknął głową, na której miał maskę konia.
Jimin:- Myszko Mickey pokaż się!
Przyjaciel wyszedł z garderoby i zaczął pozować.
- Jak słodko! - zaczęłaś klaskać dłońmi z zachwytu.
V:- Pamiętasz czego cię uczyłam? - chłopak przytaknął.
Weszliście na domówkę u jego kolegów, po czym od razu Taehyung zaczął śpiewać.
- Tylko bidronka nje ma okonka, nie ma ogonka pitronka... - śpiewał, łamiąc przy tym Twój ojczysty język.
Jungkook:- Nie sądzisz, źe w kamerze będę wyglądać grubo? - zapytał.
- Nie.
- Ale popatrz na ten brzuch - walnął w niego.Nie wzięliście tego na poważnie i po chwili się śmialiście przez łzy.
CZYTASZ
Reakcje i One Shoty BTS
FanficNiech każdy przyzna... Kto nie chciałby spędzić miło czasu ze swoim biasem z BTS? Te reakcje i „krótkie" opowieści mogą Ci pomóc przynajmniej sobie je wyobrazić.🙂 Od autorki : To brzmi trochę dziwnie.. XD Takie przytłacza...