Park Jimin - "Promise"
• 2554 słowa •
aktualizowane 11 maja 2020 r.
++++++++++++++++++++++++++
Chyba każdy w życiu miał te gorsze dni, prawda? Człowiek czasami musi popełnić błąd, by zrozumieć swój własny los. Podobnie jest ze strachem. Można się bać, ale zdaje się również sprawę, że należy podjąć się tego i zrobić to, niezależnie od konsekwencji. Przykładem tego jest osoba przechodząca tragedię w swoim życiu. Często się zamyka. Nie potrafi oznajmić komuś, że coś go trapi. Zostaje sam. Na świecie jest tyle pesymistycznych osób. Jak temu zapobiec?
Jimin wyjechał do Japonii około trzy dni temu, a za dwa dni odbywa się koncert w Tokio. Znajduje się tak daleko od domu, jak i ode mnie. Martwię się o niego. Ostatnimi czasy jest zbyt nadopiekuńczy. Nasz związek przeżywa teraz kryzys i nie wiem do końca, czy on w ogóle przetrwa. Sama jestem tym wszystkim zmęczona. Mam nadzieję, że nie przejmuje się tym bardzo. Źle by to na niego wpłynęło, zwłaszcza podczas trasy koncertowej. Nie chciałabym, żeby coś mu się stało. Z resztą jego oderwanie od myśli wynikło jedynie przeze mnie. Od dłuższego czasu narzekałam, iż nie chcę ukrywać już naszego związku. Chłopak zgodził się i omawiając tą sprawę z wytwórnią, wyznał prawdę prasie oraz fanom. Byłam wtedy bardzo szczęśliwa, bo zdawałam sobie sprawę, że nikt nie będzie na moim miejscu i nie musiałam ukrywać swojej miłości. Myślałam, że w końcu będziemy mogli wyjść przynajmniej do parku lub na wybrzeże rzeki Han. Mimo to bardzo się myliłam.
Ludzie nas nie zaakceptowali. Moje media społecznościowe stały się falą hejtu. Fani znaleźli wszystko o moim życiu. Ile mam lat, gdzie pracuję, moja rodzina, moje miejsce zamieszkania, każdy najmniejszy szczegół. Jimin nie spodziewał się takiego obrotu spraw, w sumie również i ja. Założę się, że teraz zamiast skupiony ćwiczyć układy, martwi się, czy na pewno ze mną wszystko dobrze.
< BAE > 17:46
Hej skarbie 😘 jak Ci mija dzień?
17:53 < Y/N >
Jest dobrze 🙂 trochę ciężko mi dziś.
< BAE > 17:54
Stało się coś?
17:56 < Y/N >
Nie 🙂
Po prostu trudny dzień w pracy.
< BAE > 17:56
Chcesz pogadać?
17:59 < Y/N >
CZYTASZ
Reakcje i One Shoty BTS
FanficNiech każdy przyzna... Kto nie chciałby spędzić miło czasu ze swoim biasem z BTS? Te reakcje i „krótkie" opowieści mogą Ci pomóc przynajmniej sobie je wyobrazić.🙂 Od autorki : To brzmi trochę dziwnie.. XD Takie przytłacza...