oblejesz egzamin, w którym pomagał ci się uczyć.
Rm:
Serio? Myślałaś, że z nim nie zdasz? To się mylisz. Przyjaciel tak cisnął Cię do nauki, że gdy skończył się egzamin, wróciłaś do domu i dalej uczyłaś się nieświadoma zakończonego testu.
Jin:Gdy tylko dostałaś arkusz z wynikami wprost się załamałaś. Pierwszy raz nie zdałaś egzaminu. Zadzwoniłaś do kolegi, powiadamiając go o zdarzeniu. Seokjin wsiadł w samochód. Pojechał do supermarketu i znalazł się u ciebie. Ugotował ci twoje ulubione potrawy.
Suga:Siedziałaś i płakałaś u niego w salonie. Yoongi usiadł koło Ciebie na kanapie. Czuł się niezręcznie, bo nie wiedział co zrobić. Delikatnie i powoli kładł dłoń ci na ramieniu i poklepał.
- Zdasz następny - rzekł.
- Nie jesteś dobry w pocieszaniu - odparłaś, odwracając się do niego.~ Myślisz, że nie wiem o tym? ~ pomyślał.
Jhope:Hosoek już wiedział, że nie radzisz sobie z przedmiotem. Ostrzegał Cię, abyś nie brała go z rozszerzeniem. Gdy weszłaś do jego domu, pierwsze co zastałaś był siedzący Hobi w cute czapecce.
- Nie zdałaś, prawda? - zapytał uradowany.
Jimin:Gdy dowiedział się, że oblałaś test, natychmiastowo złapał za marker i kartki. Chciał zrobić dla Ciebie notatki na poprawę i pomóc Ci bardziej w nauce.
V:- TaeTae... - weszłaś smutna do kawiarni.
- Co jest?
- Nie zdałam egzaminu
- Są poprawki przecież jeszcze.
- Właśnie wiem, ale facet mnie nie dopuści do nich...~ Trzeba było nie strzelać do niego z pistoletem na wodę ~ pomyślał.
Jungkook:- Oblałam egzamin Ggukie - opadłaś na kanapę.
- Ja też nie zdałem do następnej klasy...
- Mowie o egzaminie z przedmiotu a nie semestralnego... Nie zdałeś raz?
Jungkook zorientował się, co Ci wyznał.~ Wykorzysta to przeciwko mnie... ~ pomyślał.
+++++++++++++++++++Tak specjalnie dla osób będących w 3 gimnazjum lub w klasie 8
CZYTASZ
Reakcje i One Shoty BTS
FanficNiech każdy przyzna... Kto nie chciałby spędzić miło czasu ze swoim biasem z BTS? Te reakcje i „krótkie" opowieści mogą Ci pomóc przynajmniej sobie je wyobrazić.🙂 Od autorki : To brzmi trochę dziwnie.. XD Takie przytłacza...