wyjechali w trasę koncertową i rozmawiają z Tobą przez kamerkę.
Rm:
Namjoonie miał próbę przed koncertem. Strasznie się mu nudziło ze względu na wolne trzydzieści minut. Postanowił zadzwonić do Ciebie i porozmawiać z Tobą przez tę chwilę. Wasza konwersacja opierała się na typowych tematach, np. „ Jak ci minął dzień?" itp.
Jin:Twój przyjaciel niestety nie miał czasu na choćby pięciominutową rozmowę. Jednak telefon zawsze trzymał przy sobie i wysyłaliście czasami sobie wiadomości, aby utrzymać dobry kontakt.
Suga:Lil meow meow zapomniał się co nieco. M.in. chodzi tu o strefy czasowe. Gdy u niego była godzina 16:00 to u Ciebie wypadała północ. Zadzwonił i odebrałaś, ale co chwilę przysypiałaś, przez co Yoongi Ci darował pogawędkę i zakończyliście rozmowę, po czym położyłaś się spać.
Jhope:Hobi jak to Hobi, co chwilę bawił się filtrami podczas video konwersacji.
Jimin:Wasza rozmowa się dłużyła i dłużyła. Było ciężko wam ją zakończyć. Tak dobrze razem gawędziliście. Chłopak cały czas wpatrywał się w Ciebie jak w zaczarowany obrazek. W końcu po pięciu godzinach, musieliście kończyć ze względu na późną noc u blondyna.
V:Wy oboje byliście tak zatraceni w rozmowie, że gdy przyszedł czas na powrót do hotelu, chłopacy zapomnieli o TaeTae i został on sam w restauracji i wciąż prowadził z Tobą konwersację. Dopóki nie zwróciłaś mu uwagi o braku reszty członków zespołu, nie zorientowałby się. Szczerze, to i tak się tym nie przejął. Zaśmiał się tylko, mówiąc przy tym „Naprawdę? Nie zauważyłem.".
Jungkook:Oboje leżeliście już w łóżkach. Jednak po chwili dostrzegłaś Facetime od Gguka i odebrałaś telefon natychmiastowo. Może konwersacja nie trwała długo, bo przyjaciel twój był zmęczony po koncercie. Chciał on jedynie życzyć Tobie słodkich snów na dobranoc i abyś wstała następnego dnia pełna energii.
CZYTASZ
Reakcje i One Shoty BTS
FanfictionNiech każdy przyzna... Kto nie chciałby spędzić miło czasu ze swoim biasem z BTS? Te reakcje i „krótkie" opowieści mogą Ci pomóc przynajmniej sobie je wyobrazić.🙂 Od autorki : To brzmi trochę dziwnie.. XD Takie przytłacza...