pytasz, czy możesz spędzić u niego noc z różnych przyczyn.
Rm:
- Joonie...
- O co prosisz znowu?
- Mogę zostać u ciebie na noc?
- A z jakich to przyczyn?
- A z takich normalnych...
Zrobił minę myślącą i zaczął po chwili pisać coś na kartce.~ Rozważmy plusy i minusy nocowania [T.I] ~
Jin:Chłopak sam Ci to zaproponował, lecz wolałaś nie naciskać.
- [T.I] zobacz, że jest już ciemno. Nie powinnaś chodzić sama o tej porze.
- To mógłbyś mnie zawieść, jeśli w ogóle umiesz jeździć samochodem. Chociaż i tak wiem, że zapewne potrafisz.
- Oczywiście, to prawda. Potrafię prowadzić pojazd.
Suga:- Yoongi, mogę nocować u ciebie?
- Weź Ty lepiej przeprowadź się do mnie...
- Po co?
- Bo i tak każdą w noc jesteś u mnie - uśmiechnął się szczerze.
Jhope:Hoseok od razu się zgodził. Akurat miałaś przy sobie piżamę. Po wyjściu z łazienki ubrana w ciuszki do spania, poszłaś na kanapę. Gdzie blisko ciebie siedział jeszcze Hobi. Chłopak uznał Twą piżamkę za nieco skąpą, mimo, że zakrywała każdy Twój atut. Jednak brunetowi nie uszły uwadze smukłe uda. Zaczął powoli dyszeć z braku powietrza i gorąca. Poszedł więc do łazienki, by ochłonąć.
„Co ona ze mną robi?!" pomyślał.
Jimin:- [T.I], jak już mnie znasz, wiesz o tym, że nie biorę wszystkiego za darmo.
- Wiem, wiem - przewróciłaś oczami i dałaś mu buziaka w policzek.
- Teraz możesz nocować.
V:Taehyung nie miał nic przeciwko byś spała u niego. Jednak zdążyła się wydobyć kłótnia o łóżko.
- Nawet nie myśl sobie, że zgarniesz dla siebie tak zajebiste łoże.
- No wee...
- Po moim trupie - zaśmiał się.
- Zobaczymy, kto się nie obudzi - i poszłaś na kanapę.
Jungkook:- Mam pomysła! Zróbmy filmik „24 h w dormie BTS"! - mówił podekscytowany.
- Jungkook~ah ja chce odpocząć od kamery w końcu. Czasami mam dość daily vlogów* - mówiłaś chowając się pod kordłą.
- Ah no dobrze, zrobimy to innym razem - powiedział rozciągając się.
CZYTASZ
Reakcje i One Shoty BTS
FanficNiech każdy przyzna... Kto nie chciałby spędzić miło czasu ze swoim biasem z BTS? Te reakcje i „krótkie" opowieści mogą Ci pomóc przynajmniej sobie je wyobrazić.🙂 Od autorki : To brzmi trochę dziwnie.. XD Takie przytłacza...