robisz placki w nocy.
Rm:
Joonie obudził się w nocy, czując dym i spaleniznę. Myślał, że dom się pali. Jednakże idąc w kierunku brzydkiego zapachu, zauważył Ciebie w kuchni, jak gasisz spalone placki mokrą ścierą.
- Co ty robisz? - mówi zatroskany.
- Chcesz mi pomóc? - zapytałaś, ale ten pokręcił przecząco głową.Namjoon wiedział, że jest tak samo beznadziejny w gotowaniu jak Ty.
Jin:Gdy zaczęłaś smażyć danie, nie minęło dziesięć sekund, a blondyn stał już koło Ciebie.
Podjadał Tobie masę.
Suga:Dawno nie gotowałaś niczego, a Yoongi bardzo uwielbiał Twoją kuchnię. O dziwo nie spał i wciąż nie mógł się doczekać, aż podasz mu talerz.
- Wiesz, że mogę zostać Twoim osobistym smakoszem? Dlatego możesz już teraz dać mi chociaż jednego placka.
Jhope:Hobi widział palące się w kuchni światło. Był strasznie zmęczony i drażniło go to, dlatego ledwo przytomny patrzył na Ciebie lekko zirytowany.
Jimin:Byłaś strasznie zaskoczona, gdy za każdym razem odwracając się do wyspy kuchennej, by położyć gotowy placek, ubywał jeden z talerza.
Jednakże wszystko się wyjaśniło wtedy, kiedy przyłapałaś Jimina podjadającego Twą późną kolację.
V:Chłopak sam Ciebie poprosił o zrobienie placków o pierwszej w nocy. Specjalnie obudził Cię z Twojego pięknego snu. Obserwował Twoje poczynania, a Ty zerkałaś na niego złowrogim wzrokiem.
- Dodałabyś chociaż więcej cukru...
Jungkook:- Trochę gąbczaste - odparł, podjadając Tobie jednego.
Pomysł mi przyszedł na to, ze względu że sama robiłam niedawno placki o północy 😂• Za 60 ⭐️ następne reakcje •
CZYTASZ
Reakcje i One Shoty BTS
FanficNiech każdy przyzna... Kto nie chciałby spędzić miło czasu ze swoim biasem z BTS? Te reakcje i „krótkie" opowieści mogą Ci pomóc przynajmniej sobie je wyobrazić.🙂 Od autorki : To brzmi trochę dziwnie.. XD Takie przytłacza...