wyznaje Tobie swoje uczucia.
Rm:
Chłopak chciał powiedzieć Tobie o tym już bardzo dawno temu. Przygotował sobie przemowę, którą chciał wypowiedzieć podczas waszego kolejnego spotkania. Poszliście do restauracji. Niestety zgubił kartkę z rozpiskami, gdy już miał sięgać po nią pod talerz. Dlatego spanikowany złapał Cię jedynie za rękę i powiedział te dwa słowa, na które tak długo czekałaś.
- Kocham Cię - odparł, gładząc twoją dłoń.
- Ja ciebie też - rzekłaś bez zastanowienia.Joonie słysząc odpowiedź, jedynie uśmiechnął się. Jednak tak naprawdę w myślach aż skakał z radości.
Jin:Blondyn zrobił ciasteczka z wróżbami. Zapakował on w różowe pudełeczko i wręczył je Tobie. Nie wiedziałaś, że te smakołyki są z czymkolwiek w środku. Dlatego od razu zjadłaś jeden cały. Jin patrzył tylko i się śmiał.
- Mam coś na twarzy? - zapytałaś.
- Nie.
- W takim razie o co ci chodzi?
- W ciasteczkach jest coś.Zerknęłaś tylko na niego jak na idiotę, po czym wzięłaś drugie i przełamałaś je na pół. Znalazłaś w środku karteczkę. Rozwinęłaś i przeczytałaś.
- „Osoba z naprzeciwka będzie Twoim wybrankiem do końca życia" - spojrzałaś na chłopaka, który stał przed Tobą.
- Kocham Cię.
Suga:Zaprosił Cię na kolejną randkę. Tym razem w planach mieliście iść do prawdziwej restauracji. Chłopak czekał na Ciebie przed Twoim domem. Każdy wie, że Yoongi skrywa w sobie romantyczną duszę. Nie powiedział Tobie wprost, że darzy Cię uczuciem. Ale gdy czekał na Ciebie przed domem, trzymał w dłoniach dwa balony napełnione helem, które były w kształcie serc.
Jhope:Aby Hobi udowodnił Tobie, że Cię kocha, chłopak przez cały dzień chodził w koszulce, na której było napisane: „Kocham [T.I]". Oczywiście nie pokazywał tego publicznie. Na szczęście miał wtedy wolny dzień od swojego tymczasowego harmonogramu. Dlatego nie oszczędzał każdej możliwej chwili w domu i mówił różne powody Tobie, przez które darzy Cię uczuciem.
Jimin:Grałaś z bangtanami w gry. Wypadło tym razem, że konkurujesz z Jiminem. Gra polegała na tym, że ten, kto mrugnie, przegrywa. Podczas zabawy naśladowałaś chłopaka ruchy, np. podparcie brody o rękę. W końcu Jimin się odezwał:
- Kocham Cię - wyznał Tobie.
Zdziwiona pomrugałaś oczami z niedowierzania. Chłopak wygrał grę i posłał Tobie jeden z najpiękniejszych uśmiechów.
V:Nocowałaś u Taehyunga. Kładliście się już spać. Chłopak był pewny, że zasnęłaś. Zaczął głaskać Cię po głowie i w końcu powiedział:
- Kocham Cię - nie odrywał wzroku od Twojej twarzy.
- Ja ciebie też - odpowiedziałaś z zamkniętymi oczami.Tae natychmiastowo odsunął się od siebie i poturlał na drugi koniec łóżka. Widząc jego reakcje, zaśmiałaś się pod nosem.
Jungkook:Rozmawiałaś przez kamerkę z chłopakiem, ponieważ Jk był w trasie za granicą. Nie było nikogo z wyjątkiem kierowcy w samochodzie. Nawet się nie zawahał i po chwili zrobił serduszko z palców i powiedział:
- Kocham Cię.
CZYTASZ
Reakcje i One Shoty BTS
FanficNiech każdy przyzna... Kto nie chciałby spędzić miło czasu ze swoim biasem z BTS? Te reakcje i „krótkie" opowieści mogą Ci pomóc przynajmniej sobie je wyobrazić.🙂 Od autorki : To brzmi trochę dziwnie.. XD Takie przytłacza...