zastanie Cię w samej bieliźnie.
Rm:
Zabrałaś ze sobą do łazienki jedynie bieliznę. Po prysznicu wciąż myślałaś, iż Twój chłopak wciąż śpi, dlatego bez skrupułów ruszyłaś do sypialni tylko w tym stroju. W tym czasie Joonie nie spał już od trzydziestu minut i robił sobie aktualnie śniadanie w kuchni. Zauważył Cię przechodzącą do innego pomieszczenia. Jego mina mówiła wszystko. Na twarzy zagościł pedofilski uśmiech.
Jin:- Jesteś tak biedna, że nie stać Cię na ubrania?
Suga:Chciałaś uwagi bruneta. Ten jednak wciąż był zajęty telewizją. W końcu podjęłaś się drastycznych kroków. Rozebrałaś się przed telewizorem, zostając jedynie w bieliźnie. Jednakże Yoongi tylko na to czekał, więc jak zobaczył Twoje poczynania, prychnął szczęśliwie, ciesząc się ze swoich jasnowidzących przemyśleń.
Jhope:- Zapraszam na kolana... - jego głos stał się o wiele głębszy.
Jimin:Zauważył cię jak odkurzałaś swój salon ubrana jedynie w komplet koronkowej bielizny. Miałaś jeszcze mokre włosy, co wynikało, że byłaś świeżo po kąpieli. Wiedziałaś, iż zostało mało czasu do jego odwiedzin. Mimo to nie spodziewałaś się jego wcześniejszego przybycia. Jimin usiadł wygodnie na krześle przy wyspie kuchennej, przyglądając się dodatkowo Tobie od tyłu.
V:Uważałaś, iż to jest czas, by pójść w krok na przód i pociągnąć wasz związek dalej. Dlatego, gdy chłopak nocował u Ciebie, wróciłaś po rutynowej łazience do sypialni w samej bieliźnie. Ten jedynie chrząknął spanikowany, patrząc, jak układasz się obok niego na łóżku.
- Nie sądzisz, że to trochę za wcześnie na takie rzeczy?
Jungkook:- Wypychasz cycki? W koszulce wydają się większe...
70 ⭐️ następne reakcje
CZYTASZ
Reakcje i One Shoty BTS
FanfictionNiech każdy przyzna... Kto nie chciałby spędzić miło czasu ze swoim biasem z BTS? Te reakcje i „krótkie" opowieści mogą Ci pomóc przynajmniej sobie je wyobrazić.🙂 Od autorki : To brzmi trochę dziwnie.. XD Takie przytłacza...