widzi Cię w miejscu publicznym.
Rm:
Namjoon zobaczył Cię idącą w kierunku wejścia do wytwórni, jednak nie mógł podejść ze względu na tłum dziennikarzy. Mimo że nie zauważyłaś go, to ten ustawił się w Twoim kierunku i zerknął na Ciebie, zaniżając okulary. Reporterzy myśleli tylko, że chłopak ustawił się do zdjęć.
Jin:Bts właśnie wygrali nagrodę na jednej z gali. Wtedy Ty stałaś w tłumie, im gratulując. Jin miał przemówić do fanów, gdy nagle zauważył Cię. Chłopak z emocji się wzruszył, że kibicujesz mu w karierze itd. i rozpłakał się.
Suga:Yoongi był aktualnie w garderobie, szykując się do występu w M Countdown. Oglądając występy innych idoli, w telewizorze zauważył Ciebie, jak stałaś wśród fanów.
- Ona tu jest!- powiedział zszokowany.
Jhope:Chłopak zauważył Cię w studiu, jak siedziałaś w rogu z Jungkookiem. Gdy zerknęłaś na chłopaka, ten mrugnął uśmiechnięty w Twoją stronę.
Jimin:Blondyn spotkał Ciebie, jak szłaś z koleżankami przez park. Nie zauważyłaś go, bo chłopak nawet do Ciebie nie podszedł. Z ukrycia jedynie pstryknął zdjęcie. Uśmiechał się jak głupi.
V:TaeTae zauważył Cię w kawiarni z przyjaciółką. Jeszcze wcześniej dzwonił do Ciebie z prośbą o spotkanie, ponieważ dawno się nie widzieliście. Ty jednak odmówiłaś z pewnych przyczyn.
- Myślałem, że jest chora - odparł lekko zawiedziony.
Jungkook:Szłaś w stronę mieszkania chłopaka, nawet nie mając pojęcia, że ten idzie za Tobą. W końcu Ggukie objął Cię od tylu i tak szliście przez chwilę.
↑
( Ty jesteś TaeTae)70 ⭐️ - następne reakcje
CZYTASZ
Reakcje i One Shoty BTS
FanficNiech każdy przyzna... Kto nie chciałby spędzić miło czasu ze swoim biasem z BTS? Te reakcje i „krótkie" opowieści mogą Ci pomóc przynajmniej sobie je wyobrazić.🙂 Od autorki : To brzmi trochę dziwnie.. XD Takie przytłacza...