dowiadują się, że masz chłopaka.
[I.T.CH] - imię twojego chłopaka
Rm:
Namjoon od dłuższego czasu czuł do ciebie coś więcej. Pewnego razu podczas pobytu w kawiarni, ujrzał ciebie z jakimś chłopakiem w parku. Przytulałaś się do ramienia bruneta. Jooniego ukuło delikatnie w klatce piersiowej. Zaczął się śmiać z siebie na temat myśli, że odwzajemniłabyś jego uczucia.
Jin:Już wcześniej zapowiedziałaś Jinowi o tym, że jesteś w związku. Chłopak dosłownie nalegał, abyś przedstawiła mu swojego ukochanego. Był pozytywnie do niego nastawiony, do czasu..... Ponieważ gdy spędzaliście we trójkę czas na plaży z zazdrości twój chłopak wypchnął go na środek morza. Od tamtej pory twój przyjaciel mu nie ufa i uważa, że nie jest to typ dla ciebie.
Suga:- Yoongi, mam chłopaka!
- Nie gadaj?!Chłopak uważał cię za roztropną, przez co dziwił się, że ktoś chciał mieć u boku kogoś takiego jak ty.
Jhope:Powiadomiłaś Hoseoka o tym przez telefon. Mówiłaś, że nie możesz się spotkać, bo spędzasz czas ze swoim chłopakiem, po czym się rozłączyłaś. Po chwili brunet znalazł się koło mieszkania twojego boya, nawet nie wiadomo skąd wziął jego dane. Chciał się upewnić, że pasuje on do ciebie.
- Gdzie ten jest, co skradł serce mej przyjaźni?
Jimin:Twój przyjaciel jest jak taka typowa bfffffff - uwielbia z tobą plotkować na różne tematy. Kiedy podczas spotkania z Jiminem opowiedziałaś mu, że wróciłaś do swojego ex, był wprost zdziwiony. Chciał dosłownie o wszystkim wiedzieć, jak to się potoczyło.
- Wróciłam do [I.T.CH]
- Naprawdę?! Opowiadaj! - zaczął jeść frytkę.
Taehyung:Tego dnia TaeTae miał wyznać ci swoje uczucia. Jednak dzisiaj naprawdę miał ciężko. M.in. próby się przedłużały i dużo było kłótni. Miał nadzieję, że dziś spędzi z tobą wyjątkowy czas. Jednak idąc w stronę twojego domu, trzymając bukiet stokrotek, zobaczył ciebie przytulającą się do innego chłopaka. V już po prostu nie wytrzymał psychicznie i rozpłakał się. Wtedy jego dzień był najgorszym w jego życiu.
Jungkook:Ggukie nie miał nic przeciwko nowemu towarzyszowi, ale jednak postawił jeden warunek - że będziesz dalej nagrywała z nim filmiki na swój kanał na YouTube. Nie życzył sobie braku twojego czasu przez chłopaka.
CZYTASZ
Reakcje i One Shoty BTS
FanfictionNiech każdy przyzna... Kto nie chciałby spędzić miło czasu ze swoim biasem z BTS? Te reakcje i „krótkie" opowieści mogą Ci pomóc przynajmniej sobie je wyobrazić.🙂 Od autorki : To brzmi trochę dziwnie.. XD Takie przytłacza...