Iz pekla v pekel

76 14 4
                                    

Art

Zbudi me vročina.
Grozna, peklenska vročina, občutek imam, da se bo moje telo stopilo. Zrak je težak in soparen, ko poskusim vdihniti, mi obstane nekje na pol poti.
Komaj odprem oči. Komaj. Zlepljene so, vsaj tako se mi zdi, a na koncu mi uspe in pogledam okoli sebe.
Sem v nekakšni celici, vse štiri stene so iz rdečega kamna, tako vroče je, da imam občutek, da rdeče žari in da iz njega seva vročina. Saj to se mogoče tudi dogaja, kaj pa vem.
Moje telo je tako težko ... komaj se postavim v sedeč položaj, nekakšna teža me tišči nazaj, znojna sem, kot da bi stala v nalivu in vrti se mi.

Nekaj časa se ne zgodi nič. Utrujena sem, preutrujena za razmišljanje. Vem sicer, da sem očitno le prišla na svoj cilj - Ognjeno kraljestvo - a zakaj in kako sem se znašla tukaj, pa ne.
Vročina. Grozna, boleča vročina. Drži me pokonci, a morda bi bilo bolje, da me ne bi.
Tako sem utrujena.

Se mi samo zdi, ali so kamni še bolj zažareli? Ne, verjetno se mi samo zdi.
O bog. Hočem stran od tu ... morda je celo zmrzovanje boljše od tega.
Nenadoma se zasliši glas. Odbija se v sten, odbija in odbija, vse slišim dvakrat. Kot da ne bi bilo že enkrat dovolj.
"Za vstop v Ognjeno kraljestvo morate prestati pet preizkušenj. Vso srečo."
Prekleto.

Qain

Zbudim se zaradi ... vročine.
O bog. Tako dolgo je že minilo od takrat, ko mi je bilo zares vroče, ko sem mislil, da se mi bo koža odlepila od telesa.
Zdaj je še huje.
Ležim na nečem trdnem in bolečem, reže v hrbet in moji udi so nenormalno težki, ko se vstanem. Pri tem skorajda padem - saj stojim na zibajočem kamnu, enem in edinem v morju lave.
Nenadoma se zasliši glas, prihaja od povsod in hkrati nikjer. Zdi se, da je živ, ko obstane v zraku in zven ne izgine.
"Za vstop v Ognjeno kraljestvo morate prestati pet preizkušenj. Vso srečo."
Resno?

Flame

Stojim v kontrolni sobi, dogajanje pred seboj opazujem skozi zaslon, povezanega s kamerami. Art in Qain se bosta težko izvlekla iz tega. Vsaj živa.
Pazim, da ne pokažem čustev. Zraven mene je namreč On, ne smem narediti ničesar, česar on ne bi odobraval.
Imata pet preizkušenj. Me pa res zanima, če jih bosta prestala.

Art

Nekako mi uspe, da se vstanem - a noge me ne zdržijo in opotečem se naprej, prisiljena sem se ustaviti ob steni. In to takoj obžalujem.
Kriknem, a rok ne morem odmakniti, počutim se, kot da jih držim v lavi, kot da bi mi znotraj gorele.
A najbolj me prestraši dejstvo, da kmalu ne čutim več ničesar, a kljub temu vidim, kako se mi začne luščiti koža, črna in uničena.
Zastokam.
Nekako najdem moč, da jih odmaknem. Zajočem ob pogledu na moje počrnelo meso.
Nehaj, Art. Narediti nekaj.
A problem je, da ne morem, zdaj tako vroča postanejo še tla in začnem poskakovati, pa ne pomaga, guma na mojih podplatih se stopi.
Nekaj moram narediti.
A kaj, ko ne vem, kaj.
Nenadoma se mi odgovor pojavi v mislih - pa kaj je z mano, dobro vem, kaj moram narediti.
Pa čeprav sem Saarju obljubila, da ne bom, se moram rešiti.
Zato se zberem - nekako - in predstavljam mraz, ki se mi začne širiti proti rokam, pa nogam, ohladi mi ranjene dlani in nato se spremeni v led.
Led začne oklepati tal in stene, najprej počasi, nato pa vse hitreje, kot bela žila se razširi in kot oklep oklene notranjost te sobe v svoj prijem, nato se začne dvigovati, od sten do stropa, tam se začne premikati proti samemu sebi in nato se stakne.
Za trenutek se ne zgodi nič.
Prav nič.
Nato pa se svet zatrese, razpoka, in kamni, ujeti v ledenem prijemu, se spremenijo v majhne kamenčke, ko začnejo leteti vse okoli mene, a se me ne dotaknejo, niti eden, ko stene, te sobe, ni več in ko sem ravnokar prestala prvo preizkušnjo.
Ledeno se nasmehnem, nenadoma sem polna samozavesti in moči.
Uspelo mi bo.
Res mi bo uspelo.
Ledene žile se še razpredajo po tleh, ko stopim mimo kamenja v naslednjo preizkušnjo.

Qain

Dobro. Nekako moram mimo te lave, brez da postanem pečenka.
Seveda.
Kamen se še močneje zaziba, v upanju, da me bo vrgel s sebe, a znova in znova ulovim ravnotežje.
Saj bi uporabil našo moč. Pa je prenevarno.
Ampak druge rešitve res ne vidim, razen če bi ...
Dobro, tole je neumno.
Začnem se zibati, kot da bi hotel stopiti naprej, a so moje noge zlepljene skupaj. Kamen se premakne, najprej počasi in v presledkih, nato pa vse hitreje, dokler se lava pod mano ne zgane in dokler pred mano nenadoma ne stoji ognjena pošast.
Pa saj to ni res.

Mastno zakoljem, ko ognjena roka seže proti meni. Pošast odpira in zapira usta, da vidim črnino v njih. Iskra ognja pade proti meni, a izgine, tik preden bi se dotaknila moje glave.
Ljudje naj bi izbruhnili v plamene, še preden bi se zares dotaknili lave, saj je tako vroča, da segreje zrak nad njo do te mere, da je človek ne more prenesti.
A v nas živi led, dovolj mrzel, da bi nas pred to vročino obvaroval - seveda bi umrl, če bi me živega zažgali.
Zato sem sploh še živ.
A očitno ne bom več dolgo.
Prekleto.
Roka me zgreši za pol centimetra, še pravočasno se premaknem, a me kljub temu ožge, hrbet me zapeče.
Nimam izbire.
Zberem se in še preden bi me pošast lahko zagrabila, dvignem roke in iz konic prstov mi začne veti led, ko se dotakne ognja, ga objame in nato še vso pošast. Nato se raztrešči na koščke.
Roke usmerim na kamen pod seboj in kot odeja led pokrije lavo pod mano, da lahko varno odidem na drugo stran.
Tam so vrata. Primem za kljuko in se odpravim na drugo preizkušnjo.

Saar

"Si res prepričan, da so odšli skozi ta vrata?"
Prikimam in tako nemo odgovorim na Finino vprašanje. Vsi smo že utrujeni, a nihče se ne pritožuje.

V dobrem in slabem,
V zdravju in ljubezni,
Vedno bom s teboj,
Le ne pozabi me.

Besede, ki se izrečejo ob poročnem slavju. Ne vem, zakaj so mi zdaj prišle na misel. Ne vem, zakaj jih izgovorim.
A zdi se prav, nihče se ne pritožuje, zato odprem rdečkasta vrata in stopim v črnino.

Flame

Prestala sta le prvo od preizkušenj.
Ne zavedata se, kaj ju še čaka.
Ne zavedata se, da sta prišla iz pekla v pekel.

Elementarna kraljestva ✔Where stories live. Discover now