Plán

37 8 2
                                    

Jack seděl před Alfou v jejím doupěti. Byl narovnaný, v pozoru a čekal, co bude. Konečně se dozví, jaká je ta povinnost, co pro něj Alfa připravila.
,,Potřebovala jsem, aby tábor spal. Neměli by to vědět."
,,Proč já?"
,,Udělal jsi na mne dojem. Jsi nebezpečný."
Jack se naježil. Tohle mu moc nepolichotilo. Ona si ale očividně myslela, že je to super.
,,D- děkuju."
,,Nemáš zač. Každopádně," konečně se dostala k tématu, ,,půjdeš občas po nocích hlídat jeskyni, kde se scházíme na Úplněk. Chodí tam kočky. Nemají tam co dělat." Odmlčela se. ,,Budeš v jeskyni. Cokoli se bude dít, budeš mi to hlásit. Nebudeš chodit až dozadu a když tam vejde kočka...máš okamžité povolení, vlastně povinnost, ji zabít."
Jackovi se zatmělo před očima. Tohle se mu snad jen zdá. Tohle je jeden velký pitomý vtip.
,,Je tito jasné?!" Zavrčela.
,,A- ano Alfo."
,,Přísahej."
,,Přísahám na....na vůdce Akima, že každý rozkaz splním do puntíku."

Venku se ozvalo zachrastění. Jack se otočil. Alfa ztuhla. Pak zavrčela a protáhla se ven. Jack hned za ní.
Rozhlédla se, ale nikdo nikde nebyl. Pomalu se uklidnila.
,,Je ještě noc. Nemusíš ráno vstávat na lov. Máš volno. V noci jdeš na hlídání."
Jack přikývl. Pak se rozešli a šel si lehnout.
Alfa ho zastavila. ,,Jsi lovec. Měl bys jít spát s ostatními."
,,Nemohl bych spát spíš tam? Alespoň do doby, kdy se Koran uzdraví?"
,,Pro mě za mě," zabručela.

Jack se protáhl do nory a po tmě se snažil nezašlápnout Korana. Taky tam ležel Flynn a Minnie. Jack je chvíli pozoroval. Pousmál se. Třeba to nebude tak hrozné. Cítí se s nimi docela fajn. Jestli tady bude muset žít, zvládne to s nimi.
Pak jeho pohled spočinul na Duffym. Na jeho tvář dopadalo z venku měsíční světlo. Duffy byl vzhůru.Jack nic neřekl. Z Duffových očí čišela nenávist. Slyšel jeho přísahu?
Snad nevěří, že se opravdu dal na Akimovu stranu?

Jack se probudil dopoledne. Slunce už pálilo a v doupěti nikdo nebyl. Jack se protáhl a zívl, zvedl se vyšel na světlo. Zamrkal a pozdravil Betu, který dohlížel na zápasící štěňata. Byla tam dvě, Tig si hrál opodál s Minervou. Jack si sedl a mžoural na ně.
Jack si všiml, že Minnie s Tigem trénují chvaty. A ty byly dost podobné Jackovým. Jack je chvíli pozoroval a pak se vydal k nim. Došel zvolna k nim a sedl si. Minnie nešlo ho podrazit a shodit. Tak jí poradil.
,,Natáhni ty nohy."
Tig se okamžitě svalil a Minerva nadšeně vyštěkla. Jack se zasmál. ,,Výborně. A ty, když se chceš obránit, " otočil se na Tiga, ,,zkus do ní vrazit, jak se chystá k úderu. Protože to má nejmíň rovnováhy."
Ještě chvíli něco zkoušeli, když vtom se přišourali bok po boku Koran s Flynnem. Přišli až k nim. Flynn zašeptal. ,,Za chvíli běžte ven, sejdeme se za táborem. Potřebujeme něco probrat. Sejdeme se u trnitého keře."
,, Dobře." Zavrčel tiše Jack. Tig s Minnie jen přikývli.

Jack se s Tigem a Minnie v závěsu plížil lesem. Mířili k tomu místu. Jack to tam znal. Zahrabal si tam svůj obojek.
Co po nich chtěli? Je to důležité, jinak by se nechtěli scházet mimo tábor.
Když se tam dostali, Jack se opatrně rozhlédl, než došel až k nim.
Byl trochu nervózní. Byl s nimi Tig, kterého tak úplně neznal. Minerva ho však spolu s Flynnem ujistili, že je vše v pořádku a dá se mu věřit.
,,Co potřebujete?" Zeptal se Jack věcně. Seděli v kruhu.
,,Jacku. Tahle smečka je ovládána ze všech stran." Začal Koran. ,,Viděl jsi, co s tebou udělal. Málem jsi zabil Duffa!"
Jack se naježil. Neudělal by to!
,,K čemu míříš?" Zeptal se místo Jacka Tig, než stihl Jack vyslovit něco peprného.
,,Musíme něco udělat! Minnie nám vše řekla. Víme, co jsi zač, Jacku. A i tvá smečka je tady. Musíme... Já nevím! Prostě... Udělat NĚCO."
,,Korane," povzdechl si Jack. ,,Ano, to by šlo. Ale můžeme to tady vše jednoduše vyzabíjet, ale je nám to houby platné, když nevíme, jak na Akima. Navíc je mých psů tak dvanáct stěží i s námi. A jich je... třicet tři, pokud dobře počítám."
,,To...je sice pravda," navrhla Minnie, ,,ale on přece musí jít zastavit. Každý jde zastavit. Stačí...prostě si myslím, že bychom měli ještě počkat, aby útočil ještě. Není možné, aby se to nedalo zjistit, co na něj platí."
Jack kývl.
,,Zní to rozumně, " poznamenal uznale Flynn. Tig jí olízl ouško.

Dokážeme Cokoli 2 - PomstaKde žijí příběhy. Začni objevovat