9.| Drarry

1.8K 89 1
                                    


A vízi csata


Draco sóhajtva csukta be maga után az ajtót, aztán annak támaszkodva hunyta le szemeit. Szabad napja van, nem számított hirtelen behívásra a munka helyére, ahol pont az egyik legfárasztóbb beteget bízták rá. Éppen ma, amikor nagynénjének programja akadt és rá bízta unokaöccsét, Teddyt. Az volt a szerencséje, hogy párja, új szokásának megfelelően, nála trónolt, így ő tudott vigyázni a kis gyerekre, amíg távol volt.
Hírtelen lökte el magát az ajtótól, majd a cipőjét le se véve indult el megkeresni a párost. Sose jó, ha csendben vannak, ezt már megtanulta. Harry és a keresztfia, Teddy együtt a legrosszabb párosítás, mivel a két rosszcsont bármire képes.
A nappali üres volt, egy-két játék elszórtan a földön és a kanapén árulkodott Teddy ott létéről, de egyikőjük sem volt abban a percben a szobában.

Ekkor a teraszajtó kicsapódott és Harry nevetve futott be rajta. Nem vette észre Dracót, így neki ment és együtt felborultak.

- Oo szia drágám - mosolygott az alatta lévőre, majd egy szerelmes csókot nyomott Draco morcosan csücsörítő ajkaira.

Draco szinte azonnal felengedett, megfogta Harry arcát és elmélyítette a csókot, de aztán meghallotta Teddy nevetését. Plusz megérezte a vizet, amely Harry pólójából szivárgott.

- Harry.. - vált el azonnal, majd amennyire csak tudta felette terpeszkedő párját eltolta.

- O fúj.. Harry bácsi szállj le Draco bácsiról..

- Én csak szeretem az unokabátyád Teddy.

- Tudom..de akkor én győztem.

- Azt már nem - szólt Harry, majd egy apró puszi után leszállt Dracóról.

Draco lefagyva, vizes inggel pillantott fel a földről és még látta, ahogy Harry Teddy után szaladt, akinek a kezében egy vízipisztoly volt. Csak egy kérdés fogant meg benne..honnan van neki egy mugli vízipuskája?

- Harry!! - kiáltott utána, majd felháborodását nem elrejtve lépett ki a teraszra, onnan pedig nézte a kertben szaladgáló párost.

- Fuss Harry! - kiáltott nevetve Teddy. Csurom víz volt, Harry nem kímélte.

Draco mérgesen, semmi jóval nem kecsegtetve Harrynek, lassan sétált a fiatal férfi felé. Harry meglepődve figyelte enyhén dühös párját, egy perce bepánikolt és nem tudta mi tévő legyen, ezért elhamarkodottan cselekedett. A vesztére. Fogta a kezében lévő pálcát, majd Dracóra irányítva telibe locsolta vízzel, majd futásnak eredt. A szőke férfi lefagyott, hírtelen nem tudta felfogni, hogy az állítólag érett párja ijedtében lelocsólta. Ám Harry azzal nem számolt, hogy rossz emberrel kezdett ki, Draco ezt nem fogja annyiban hagyni.

Egy csata kiáltás után Harry felé rohant, aztán tüzelt. Harry amúgy is ázott volt, de most már úgy nézett ki, mint aki most szállt ki a medencéből. Megállt és nevetve fordult Draco felé, aki győzelem ittas vigyorral végig nézett a fekete hajú ifjún.
De ekkor Teddy felháborodva utánozta Draco bácsikáját, egy kiáltással megtoldva lelőtte a szőke férfit.

- Csak én lőhetem le Harryt!

A két férfi egymásra nézett, néma szemezéssel megtárgyalták a következőket. Kettő egy ellen.
Harry azonnal futni kezdett, majd hátra fordulva megcélozta Teddyt, aki nevetve terült el a hírtelen víz csapástól. Draco reflexből állt a kisfiú elé, majd harcba kezdett párjával.

- A vesztes vesz fagyit! - kiáltott Harryre. Harry vigyorogva bólintott, aztán támadott.

- Úú fagyi? - pattant fel Teddy. Nagy szemekkel nézett Dracóra, aki bólintott és kivédte a következő támadást.

- Ha velem vagy, akkor lesz fagyi..de ügye ebédeltél?

Apróság, de a miénkWhere stories live. Discover now