15.| Wolfstar és Drarry

1.4K 84 41
                                    

Msr_Stylinson Boldog szülinapot! Ez annó a te ötleted volt:))

Ki a nagyobb drámakirálynő?


Harry talán még sosem félt ennyire haza menni nevelőszüleihez, Remushoz és Siriushoz. De elképzelhető, hogy félelme oka csupán a kezét markoló szőke fiú, aki penge vékonnyá szorított ajakkal lépked mellette, s szeme furcsa csillogásából Harry rájött, hogy bizony Draco is fél annyira, mint ő, tán még jobban. A pályaudvari jelenet élénken élt benne, hiszen alig tíz-húsz perce történt, s még hallotta Narcissa bizonytalan hangját. A nő egészen jól fogadta a hírt, hogy édeskisfia Harry Potter párja, de azt hogy most mennek és Harry hozzátartozóinak is bemutatkoznak egy párként, már picit sok volt neki. Féltette fiát, hogy azaz aljas unokaöccse netalántán bántani meri. Harry megnyugtatta a nőt és megígérte, hogy fél hatra a Kis Malfoy már biztonságban otthon lesz. Narcissa remegő hanggal kívánt sok szerencsét a fiúknak. Nem tudta, de Remus és Sirius egy pár, így örülni fognak, hogy Harry bátran bemutatja a párját nekik. Ám Harry tartott Sirius reakciójától, és később, amikor túl voltak a döbbeneten megérkezésükkor, rájött, hogy nem alaptalanul tartott tőle.

Ugyanis Sirius és Draco, mióta leültek a nappaliban, vérre menő farkasszemezésbe kezdtek. Harry és Remus csendben figyelték a néma harcot, de egy idő után mindketten kényelmetlenül kezdték érezni magukat, unták a két rokon küzdelmét. Leghamarabb Remus lépett ennek megzavarásáért, megbökte Siriust és hangosan köhögött egyet. Sirius bizony elvesztette emiatt a harcot, ezért ő mérgesen nézte párját, míg Draco arcán győzelemittas vigyor jelent meg.
Harry megfogta a kezét és némán próbálta rávenni barátját, hogy most már ne csináljanak ilyet, teljen ez a pár óra békésen. De Draco szemei nem arról árulkodtak, hogy vette volna az adást.

Remus megint köhögött egyet, aztán egy mosolyt küldött az iskolás pár felé.
- És mióta is vagytok együtt? Meséljetek bátran.

Harry itt kissé megijedt, hiszen hirtelen nem jutott eszébe mikor is kérte meg Dracót, hogy legyenek egy pár, ugyanis a Malfoy fiú nem volt hajlandó ezt megtenni, inkább kellette magát.

- Karácsony előtt jöttünk össze.. - szólt bizonytalanul, de aztán biztos lett a kijelentésében és bólintott egyet megerősítésképpen.
Emlékszik, hogy Draco küldött karácsonykor egy levelet és úgy szólította meg benne, hogy Harry, szerelmem. Hiába Draco titkon egy végtelenül romantikus alkat..

- Ügye még nem felejtetted el, hogy pontosan mikor? - kérdezte Draco hangjában pedig vészesen csengett valami. Harry számára a vesztett is jelentheti, ha most rossz választ add...de legalább ezt Remus és Sirius végig nézi, és elmondhatják majd a barátainak, hogy egy elfelejtett dátum miatt lelte halálát.

- Hát persze hogy nem.. December.. - erősen gondolkozott a dátumon. A szünet előtt jöttek össze..a szünet előtt... - 17!

Draco arca ellágyult, egy szerelmes mosoly jelent meg ajkain, majd odahajolt Harryhez és egy apró puszit nyomott az arcára. Harry elégedetten, legfőképp megkönnyebbülten fújta ki eddig bent tartott levegőjét és megszorította párja kezét. Ő nem akart puszilkodni nevelőszülei előtt, de szörnyen aranyosnak találta Dracót most.
Draco mosolyogva fordult Remus felé, majd sóhajtva legyintett egyet. Remus szeme erre nagyra nyílt és döbbenten várta a Malfoy csemete előre látható beszámolóját.

- Igen, de sajnos utána azonnal haza kellett utaznom, nem tölthettük együtt a karácsonyt, pedig olyan jó lett volna. De anyám szerette volna, ha vele együtt töltöm a karácsonyt, így csak egy levelet és egy kis csokit tudtam küldeni Harrynek, a sok-sok puszi mellett...

Apróság, de a miénkWhere stories live. Discover now