Nehéz titok
Perselus nagyot sóhajtva csukta be lakosztálya ajtaját, majd fáradtan dőlt neki, hogy kifújja magát. Szemeit lehunyva adta áldását Merlinnek, amiért végre péntek van, ezzel együtt ennek a borzasztó hétnek is vége szakadt. Mert bár sokat megélt már, s ez a hét sem volt mondható a legrosszabbnak, de a legfárasztóbb az elmúlt időszakban az biztos. Maga Harry Potter tett, ezért a nemes ügyért. Az ifjú Potter, aki már nem is annyira utált Perselus számára, nem fért a bőrében, és minden tőle telhetőt megtett a nyugalom megzavarásáért.A férfi kimerülten ült le kedvenc foteljébe, s péntek lévén most nem teát, hanem whiskyt vett magához, közben átgondolta a hét eseményeit. Fiatal, hormon túltengéses párja nehezen tudta tartani a megszokott látszatot egy ideje, bár ez a hét mindenen túl tett. Talán az első együtt töltött éjszaka a lúdas Harry viselkedéséért..
Perselus fáradt arcán halvány mosoly jelent meg, amikor rájött, hogy Harry nem is bánta az éjszakát, sőt még akar belőle. Hiszen erre add tanúbizonyságot a magatartása...
———
Hétfőn első órája a griffendéles hatodik évfolyammal volt, Sötét Varázslatok Kivédése. Perselus rendhagyó módon boldogan sétált a folyosón egyenesen az órájára, bár ezt ember-kutya-fia nem tudta volna megmondani. Szokásos morcos álarca mögé bújtatta boldog vigyorát, és vággyal teli tekintetét. Harryn kívül más nem látta ezt a csillogó tekintetet, amely szombat este óta olyannyira fénylik, mivel végre megkapta párját.
Igen, ám nem csak a professzor volt boldog emiatt.Harry tinédzser lévén állandóan ezen kattogott. Élénken élt benne a kép a szeretet férfiról, ahogy óvatosan, s gyengén bánik vele. Elsőnek.
Most is, mikor eszébe jutott ez az apróság, hogy elrejtse vágyát ajkába harapot, lábát pedig keresztbe tette. Fhuu, de nehezen fogja kibírni az első két óráját.Azonnali gondolata az volt, amikor a professzor benyitott, hogy nem megy be a harmadik órájára, hanem itt marad korrepetálásra.
Lassan egy húsz perce ment a második óra, amikor Piton eldöntötte, hogy most gyakorlatban mutatják meg tudásukat, ami szerinte ennek az elfuserált csapatnak nincs.
Egyenként ment a diákokhoz és kritizálta őket, aztán elért Harryhez. A látszatot fenttartva szúrta szavaival, de a fiú túlfűtött állapota miatt ezeket nem fogta. Sőt, még jobban felpörgött tőlük.- Oh professzor, ha maga tudná, hogy én ezt mennyire élvezem.. - szólalt meg álmodozó hangon, amikor Piton fogta és megigazította a fiú tartását.
Szerencséjére csak két barátja és Piton hallotta meg a fura mondatát, amit elsőnek a tanár se tudott hova tenni. Aztán leesett neki a tantusz. Egyik keze a fiú vállát szorította, a másikkal pedig a derekát fogta, így fordítva a helyes tartásra.
Mintha forró vasat fogott volna, engedte el és lépett hátra párat. Mérgesen csillantak meg szemei, mire Harry kapkodni kezdte a levegőt.- Fogd vissza magad Potter - morogta halkan, majd a rend kedvéért levont tíz pontot. A fiú ügyetlenségére hivatkozva.
———
Kedden ebéd időben történt az incidens.
A professzor nyugodtan ette langyos levesét, amikor pusztán véletlen, és mert érezte, hogy valaki nagyon nézi, a griffendéles asztal felé pillantott. Ám amikor tüzetesebben megnézte az asztalt, és megtalálta párját, félrenyelt.
YOU ARE READING
Apróság, de a miénk
FanfictionA kedvenc ship párosaimról szóló 1-2 részes történetek.