.
.
ရာသီေတြက...အလီလီေျပာင္းသြားတာ...တစ္ႏွစ္ၿပီး...တစ္ႏွစ္နဲ႔...
ေရြ႕ေျပာင္းလာခဲ့ၿပီတာ...ေရာ္ရြက္ဝါေလးေတြေတာင္..ေႂကြလြင့္ကုန္ၿပီး...ေလယူရာ...လြင့္စင္ေနၾကသည္...
အခုခ်ိန္ဆို...Mr Kimထြက္သြားတာ..၄ႏွစ္ၾကာခဲ့ပါၿပီ..
Mr Kim ရဲ႕သမီး..Kim Jennie ေလးလည္း..၄ႏွစ္သမီးေလးေတာင္..ျဖစ္ေနခဲ့ၿပီ...။
.
.Flashback. ...
Mr Kim. .သူ႔ဇနီးဆီ...ျပန္မလာတဲ့.၁ပတ္ၾကာၿပီေနာက္...
Mr Manoban က...
Mrs Kim jenhyo ဆီအလည္လာခဲ့သည္။...
ေယာက်ာ္းကလည္း..ျပန္မလာ..ကေလးကလည္း..တစ္ခါငယ္ေသးတဲ့...Mrs Kim jenhyo ကို..ၾကည့္ၿပီး...
.
.
"hyo ya!..Kim ဘယ္သြားတာလဲ..""သူ႔မိဘအိမ္ ျပန္မယ္ဆိုၿပီး..
ထြက္သြားတာ...ခုထိျပန္မလာဘူးေလ...Manoban ya! ""အိမ္ျခင္း..နီးနီးေလးဟာကို ဘာလို႔ျပန္မလာတာလဲ..."
"နင္လည္း..အသိပါဟာ..ကိုယ့္ေမေမက..ငါ့ကိုအရင္ကတည္းက..မၾကည္တာေလ..."
"အဆို ငါ့ေနာက္လိုက္ေနပါလား..ဒီမွာေနရတာ အဆင္ေျပမွာ မဟုတ္ဘူး.."
"အဆင္ေျပပါတယ္ဟာ...ဒီမွာဆို..ကိုယ္နဲ႔နီးတယ္ေလ.."
"သူကနင့္ကို လာမွမၾကည့္တာဟာ...နင္ကအခုကေလးငယ္နဲ႔ေလ..."
"ရပါတယ္ဟာ..ေတာ္ၾကာ ငါသမီးေလးႀကီးလာရင္..သူ႔အေဖအရင္းကို..မသိဘဲျဖစ္ေနလိမ့္မယ္.."
Mr Manoban ဘယ္လိုပင္ ေခၚေနေပမယ့္...Mrs Kim ကေတာ့...သူ႔ခင္ပြန္းကို တြယ္ၿပီး...မလိုက္သြားဘူးလို႔သာ..အႀကိမ္ေနေတာ့...Mr Manoban တစ္ေယာက္...လက္ေလၽွာ့လိုက္ရသည္။..
"အင္ပါဟာ..နင္အဆင္ေျပရင္ရပါၿပီ..တစ္ခုေတာ့ ရွိတယ္ေနာ္..သူငယ္ခ်င္း..နင္အဆင္မေျပတဲ့ေန႔ ငါဆီ အျမန္ဖုန္းဆက္လိုက္...ေရာ့..ဒါငါ့ဖုန္းနံပတ္..."
Mr Manoban က ဖုန္းနံပတ္ကဒ္ကို...ကမ္းေပးလိုက္ေတာ့..Mrs Kim jenhyo တစ္ေယာက္..လွမ္းယူလိုက္သည္။
..
"ငါျပန္ေတာ့မယ္ေနာ္...""ခန..ဘာလို႔ငါ့ကို လာေခၚတာလဲ..ဒါမွမဟုတ္နင္..ကိုယ့္အေၾကာင္းကို တစ္ခုခုၾကားထားတာလား..."
Mrs Kim Jenhyo က သူ႔ေယာက်ာ္းသတင္းမ်ား ၾကားသလားဆိုၿပီး..Mr Manoban ကိုေမးလိုက္ျခင္းေၾကာင့္..Mr Manoban တစ္ေယာက္..သိသာစြာမ်က္ႏွာပ်က္သြားသည္။...
Mrs Kim jenhyo က သတိထားမိေတာ့...
.
"Manoban နင္ကိုယ့္အေၾကာင္းသိတယ္မလား..."Mrs Kim ရဲ႕ အေမးေၾကာင့္..Mr Manoban တစ္ေယာက္ ပ်ာပ်ာသလဲ...ျပန္ေျဖေနေလသည္။
"ဟာ!..မ..မသိပါဘူး..နင္ကလည္း..ငါကသိစရာလား.."
"နင္သိရင္ေျပာျပပါဟာ.ငါလည္းသိခ်င္တယ္.."
"မသိပါဘူး..😓"
"Manoban နင္သိတယ္ဆိုတာ...နင္မ်က္ႏွာက ေပၚေနတယ္ေနာ္..ငါရိပ္မိတယ္...ေျပာမလား...မေျပာဘူးလား..မေျပာရင္ နင္နဲ႔ငါေတာ့ ေသခန္းထိအျပတ္ဘဲ.."
"ဟာ!..အဲ့လိုမလုပ္ပါနဲ႔..ေျပာဆိုလည္းငါေျပာပါ့မယ္...နင္စိတ္ကို ခိုင္ခိုင္ထားမွရမယ္ေနာ္.."
"ဘာမ်ားလဲဟ...ကိုယ့္အေၾကာင္းလား..."
"ဆိုပါေတာ့.."
"အဆိုေျပာဟာ..."
"Kim က မၾကာခင္..သူ႔မိဘေတြ သေဘာတူထားတဲ့...Parkနဲ႔လက္ထပ္ေတာ့မွာ..."
"ဘာ..ဘယ္လို..ကိုယ္က..မ..မျဖစ္..မျဖစ္ႏိူင္ဘူး...
Mrs Kim jenhyo တစ္ေယာက္ သူ႔ခင္ပြန္းက..ေနာက္အိမ္ေထာင္ျပဳေတာ့မွာလို႔ ၾကာသြားေတာ့..ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို..သတိလစ္သြားခဲ့သည္။...
"Hyo hyo ya!.သတိထားပါအံုး.."
Mr Manoban လည္း..သတိလစ္သြားတဲ့ သူ႔ သူငယ္ခ်င္းမေလးကို..ေပြ႕ခ်ီကာ..အလုပ္သမားေတြကို မွာစရာရွိတာ မွာၾကားလိုက္သည္။..
.
"မင္းတို႔ သခင္ေလးကို ေတြ႕ရင္ သူ႔မိန္းမသတိလစ္သြားတယ္လို႔...ေဆးရုံကို လိုက္ခဲ့ေပးဖို႔...ေျပာလိုက္ေနာ္..ၾကားလား..""သခင္ေလးက..အိမ္ျပင္မထြက္ရဘူး..သခင္မႀကီး..ထြက္ခြင့္ပိတ္ထားတယ္..."
"ဟာ!..တကယ္လား..အဆို ကေလးကို ေသခ်ာၾကည့္ထားေပးပါဗ်ာ..မင္းတို႔..မမေလး..ဒီညေနသက္သာရင္ ျပန္လာခဲ့မယ္.."
"ဟုတ္ကဲ့ပါ..ခင္ဗ်.."
Mr Manobanလည္း..Jennieေလးကို ေစာင့္ေရွာက္ေပးဖို႔...Mr Kim ရဲ႕အိမ္ႀကီးက..အလုပ္သမားေတြကို မွာၾကားလိုက္ၿပီး...ေဆးရုံဘက္ကို အျမန္ထြက္လာလိုက္သည္။..
.
.
ေဆးရံုေရာက္ၿပီး..မၾကာလိုက္...Mrs Kim တစ္ေယာက္သတိျပန္ရလာၿပီ
.
.
.
😣😣😣😤
ဒုကၡဘဲ..သာသာရဲ႕လက္ညိဳးတစ္ေခ်ာင္းေတာ့ ခုတ္ျပတ္သင့္ၿပီ..😤
ခနခနကို publish ကိုဘဲ ထိေနမိတယ္...
ထပ္ဆက္ေပးမယ္..Lisa ေလး နဲ႔ jen ေလးဆံုျဖစ္ၾကတဲ့ေနရာအထိ..
..😧😧
YOU ARE READING
Never Say Me Goodbye
Fanfictionအခ်စ္စစ္ဆိုတာ... ရွာရင္မေတြ႕ႏိူင္ပါဘူး.. ကိုယ္တိုင္တည္ေဆာက္ရတာပါ...