Part 21

4.3K 104 29
                                    

...
"Young ..ျပန္ၾကရေအာင္ေလ"

"ခနေလး ေနပါအံုးလား Soo ရယ္ စာေမးပြဲၿပီးရင္ ကိုယ္က New Zealand ကို ျပန္ရေတာ့မွာ...အဲ့ခါက်ရင္...Soo နဲ႔ ေတြ႕ခ်င္တိုင္း မေတြ႕ရေတာ့ဘူးေလ..."

"အင္းပါ..Young ေျပာတာ ဟုတ္ေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္...ဒါေပမယ့္ Soo က ေစာင့္ေနရတာ..jen ကို အားနာလို႔ပါ..."

"Jen unnie က နားလည္မႈရွိပါတယ္...Soo ရယ္.."
.
(နားလည္မႈရွိတယ္..လုပ္မေနနဲ႔ laလူဆိုး ေနာက္ပါသြားၿပီ😌)

Chaeyoung သူ႔ရင္ခြင္ထဲက jisoo ကို မျပန္ေစခ်င္ေသးတာေၾကာင့္..
စကားလံုးေလးေတြနဲ႔ တားေနျပန္ေတာ့ jisoo မွာ အိမ္ျပန္ခ်င္တဲ့ စိတ္ေလး ခနတာေပ်ာက္သြားျပန္သည္။
.
.
.
Lisa ..jen ကိုေခၚၿပီး အိမ္ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း jen ကို သူ႔အခန္းထဲမွာ ထည့္ထားလိုက္ၿပီး..တံခါးကို ေဆာင့္ပိတ္လိုက္သည္။..
.
အခန္းထဲကေန jen သူ႔ကိုေအာ္ေခၚေနတဲ့ အသံကိုၾကားေနေပမယ့္...သ၀န္တိုၿပီး ေဒါသစိတ္ေၾကာင့္...
Jen ဘယ္လို ေျပာေျပာ သနားစိတ္လံုး၀ မ၀င္ခဲ့...။
တံခါးအျပင္ကေန...ဆက္နားေထာင္ေနသည္။...
.
"ကိုကို...jen ကိုတံခါးဖြင့္ေပးပါ..အခန္းထဲမွာ...တစ္ေယာက္တည္း ေသာ့ပိတ္ၿပီး မထားပါနဲ႔..."

"မင္း အျပစ္....မင္းသိတယ္မလား.."

"Jen ေတာင္းပန္ပါတယ္..jen ရွင္းျပမယ္ေနာ္...ကိုကို အထင္လြဲေနတာပါ..."

"ငါအထင္လြဲတယ္ ဟုတ္လား..ငါ့မ်က္စိေရွ႕မွာ ေတြ႕ခဲ့တာေနာ္...Kim jennie. ."

"Jen တကယ္ေျပာတာပါ...Kai နဲ႔ ကပန္းျခံမွာ ဆံုၿပီး..စကားတစ္ခြန္း ႏွစ္ခြန္းဘဲ ေျပာျဖစ္ေသးတာပါ...jen မလိမ္ပါဘူး..."

"မလိမ္ဘူး...ဟုတ္လား...Shopping ထြက္မယ္ ဆိုၿပီးေတာ့ေလ..ငါ့ကို လိမ္ရတဲ့အထိ...မင္းအေရးႀကီးတဲ့ အရာသြားလုပ္ေနဘဲ...ငါ့မ်က္စိနဲ႔ေတြ႕ခဲ့တာေတာင္မွ..စကား..နည္းနည္းဘဲ ေျပာရေသးတယ္ဆိုေတာ့..ငါသာမေတြ႕ခဲ့ရင္ မင္းတို႔ ဘယ္အဆင့္ထိ ေရာက္ေအာင္ သြားမလဲ...ငါ့လိုဘဲ မင္းတျခားတစ္ေယာက္ကို လြယ္လြယ္ေပးမလို႔လား..."

ခနဲ႔သလို Lisa ရဲ႕စကားေတြေၾကာင့္ jen လည္း ေဒါသထြက္ခ်င္လာသည္။
သည္းခံေလ ပိုဆိုးေလမို႔ jen သည္းမခံေတာ့ဘဲ...
.
"ကိုကို jen ေျပာတာကို ဘာလို႔ မယုံတာလဲ.."

Never Say Me Goodbye Where stories live. Discover now