Part 30

2.4K 106 27
                                    

Lisa. .jen ဆီကို ဖုန္းေခၚေနတာ ၾကာေနခဲ့ၿပီ...
လံုး၀ေခၚဆိုလို႔ မရ....
အဆက္မျပတ္ေခၚလိုက္တာ...
လိုင္းမအားပါ ဆိုတဲ့အေျဖကိုသာၾကားေနရသည္။
Chaeyoung. ..ဆီကို ဖုန္းေခၚၾကည့္ေတာ့လည္း...
စက္ပိတ္ထားသည္ ဆိုတဲ့အေျဖနဲ႔သာ ထပ္တိုးျပန္သည္။..
.
ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူ႔ညီမေလး jisoo ဆီကိုသာဖုန္းဆက္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။...
.
.
🏨..ေဆးရုံ..သားဖြားခန္းေရွ႕က..ခံုတန္းေပၚမွာ..
Mr Kim. ..Mrs Kim. .
Chaeyoung နဲ႔အတူ...jisoo ကပါရွိေနသည္။...
.
မၾကာလိုက္ပါ...
Mr manoban နဲ႔ Mrs manoban လည္း ေရာက္ရွိလာၾကသည္။..
.
"Kim ya! သမီး jen  ဗိုက္နာေနတာၾကာၿပီလား..."

"မေန႔ည ၈နာရီကတည္းကေပါ့..ခုထိ မေမြးေသးဘူး.."

"ဟုတ္လား..သမီး jen  တစ္ခုခုမ်ား...ျဖစ္ေနတာလား..ကၽြန္မ..ကၽြန္မ စိတ္ပူလာၿပီ..ေဖႀကီး.."

"ေမႀကီးရာ...နိမိတ္မေကာင္းတာေတြ...မေျပာပါနဲ႔...ကိုယ္တို႔ ေခၽြး မေလး ဘာမွမျဖစ္ေလာက္ပါဘူး...စိတ္ေအးေအးထားပါ..."

Mr manoban နဲ႔ သူ႔ဇနီးလည္း ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ၾကားလိုက္ရတဲ့ သတင္းေၾကာင့္ ေခၽြးမ ျဖစ္သူအတြက္...စိတ္အရမ္းပူသြားၿပီး...ေနမထိ..ထိုင္မသာေတာ့ဘဲ...ေတာင္ေလၽွာက္လိုက္ ေျမာက္ေလၽွာက္လိုက္နဲ႔ရယ္...တစ္ခ်က္ကေလးမွ အၿငိမ္မေန...။
.
ထိုစဥ္...
.
"Forever young🎶🎵📲..

တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္ကို ၿဖိဳခြင္းလိုက္တဲ့ အသံ....
Jisoo ဆီမွ ဖုန္း၀င္လာသည္။
.
"hello ကိုကို...📱

"ညီမေလး...jennie နဲ႔အဆက္သြယ္ရေသးလား ကိုကို သူ႔ဖုန္းကို ဆက္တာ မရလို႔..📱"

"ကိုကို တကယ္မသိတာလား...📱"

"ဘာကိုလဲ ကိုကို စိတ္ပူလာၿပီ..📱."

"Jen က အခု သားဖြားခန္းထဲမွာ..📱"

"ဟာ!တကယ္လား..ကိုကို တကယ္မသိလို႔ jen ရဲ႕ ဗိုက္က လေစ့ၿပီးလား...📱"

"ကိုကို လုပ္ထားတဲ့ကိစၥ..ကိုကို မသိဘူးလား...Date မမွတ္ထားဘူးလား..📱"

"ကိုကို ေတာင္းပန္ပါတယ္..ကိုကိုေမ့သြားတယ္...📱"

"ေကာင္းပါတယ္...jen ကိုပါ ...ေမ့လိုက္ပါလား..📱"

"ဘယ္လိုေျပာလိုက္တာလဲ...ညီမေလးရာ ..ကိုကိုက..သူ႔ကို ဘယ္လိုေမ့လို႔ ရမလဲ...📱"

Never Say Me Goodbye Where stories live. Discover now